بفرمان

تهران گردی یک روزه

تهران گردی کنار دریاچه چیتگر

فهرست

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

تهران گردی در این روزهایی که افکار مختلف و منفی تمام ذهن ما را اشغال کرده است، میتواند مثل نوری پر از امید و انگیزه درون ما را دگرگون کند. شهر تهران مکان های تفریحی جذاب و خاص بسیاری دارد که میشود لحظات ناب و بیاد ماندنی را برای خودمان و اطرافیانمان بسازیم. تهران گردی امروزه خیلی ساده تر شده است. شما میتوانید با وسایل حمل و نقل عمومی، خودروی شخصی و یا با اجاره ی ساعتی خودرو در تهران از مکان های مختلف و دیدنی این شهر بزرگ دیدن کنید.
شهر بزرگ تهران، دارای بناهایی زیبا،تاریخی و مکان های دیدنی و تفریحی مخصوص خود میباشد که تعدادی محدودی از افراد از تک تک آن ها مطلع هستند و در شلوغی شهر و هیاهوی آن از چشم پنهان مانده اند. ظهر هنگام وقتی درخیابان های مرکز شهر قدم میزنیم اکثر افراد حاضر درگیر امور اداری خود و از لذت تهران گردی در مناطق جذاب آن غافل هستند.

تهران گردی
تهران گردی

تهران گردی کجا بریم؟؟؟

شهر تهران از شرق تا غرب، شمال تا جنوب دارای جاذبه های گردشگری بسیار چشم نواز و زیباست که ما در ادامه این مطلب به بعضی از پارک ها و مکان های دیدنی شهر میپردازیم.

تهران گردی در مناطق غربی شهر

اگر میخواهید از روتین ها و زندگی تکراری و روزانه چند ساعت دور بشوید میتوانید به تهران گردی بپردازید و از پارک های سرسبز و خوش آب و هوای غرب شهر دیدن کنید. این پارکها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که میتوان به پوشش گیاهی خاص یا مناظر و نماهای مخصوص آن ها اشاره کرد.

پارک پردیسان، ریه های شهر تهران :

یکی از پارک های تفریحی و خاص که شامل امکانات پژوهشی و علمی است پارک پردیسان تهران میباشد. پارک پردیسان در شمال غرب تهران قرار دارد و دارای چشم انداز های بسیار جذاب و خیره کننده برای تهران گردی میباشد. پارک پردیسان تهران دارای ویژگی های جذابی مثل وجود گونه های متنوع گیاهی و جانوری است همچنین این پارک امکانات دیگری مانند سالن همایش، موزه ملی آب، موزه تنوع زیستی ، موزه تاریخ طبیعی و سالن نمایش فیلم را دارا می باشد.

دریاچه شهدای خلیج فارس، دریاچه ای میان کویر:

در فاصله نه چندان دور با مرکز شهر شما میتوانید به بخش شمال غربی تهران یعنی منطقه جذاب چیتگر بروید . این منطقه گردشگری دارای دریاچه ای نسبتا بزرگ که به دریاچه شهدای خلیج فارس معروف است، میباشد و یکی از عناصری است که تهران گردی را بسیار دلچسب میکند . شما اگر ساکن محدوده غرب هستید حتما تصاویر دلنوازی را از این مجموعه دیده اید. آب و هوای این منطقه به نسبت نقاط دیگر شهر خنک و تمیز تر میباشد و شما می توانید از طریق اتوبان همت با تاکسی اینترنتی یا اجاره ساعتی خودرو در تهران از جذابیت های این منطقه دیدن کنید.

پارک نهج البلاغه، دهکده گردشگری تهران:

یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی غرب تهران پارک نهج البلاغه است . این پارک علاوه بر فضای جذاب تفریحی دارای پل های متعددی است که دو طرف رودخانه بین آن را بهم متصل میکند. از جمله امکانات این پارک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. محل بازی برای کودکان

۲. مسیر مناسب دوچرخه سواری

۳. فضای ورزش های همگانی

۴. مجموعه تفریحی به نام سرزمین شگفت انگیز

۵. مقبره شهدا

تهران گردی در مناطق شمالی شهر

 

دارآباد، یکی از با صفا ترین محله های شمال تهران:

یکی از قدیمی ترین و با صفا ترین محله های تهران دارآباد نام دارد، گشت و گذار در این محله یکی از بهترین گزینه ها در تهران گردی است. محله ای دارای خانه ها و آب و هوای جذاب که میتوان با خودروی شخصی یا اجاره خودرو ساعتی در تهران از آن ها دیدن و عکس های خوبی تهیه کرد. در شمال این منطقه پارک دارآباد قرار دارد که بی شک یکی از زیباترین مناطق تهران است. همچنین رودخانه ای به نام دارآباد یا کهنه دارآباد نیز در این محله جاریست.

دربند، توریستی ترین نقطه شهر:

یکی دیگر از مناطق جذاب و قدیمی تهران که از سال های دور چشمان هر میزبانی را به خودش خیره کرده منطقه دربند است. در اکثر ماه های سال اب و هوای خوب و در فصول پاییز و زمستان ، بیشتر روزهای آن هوای بارانی دارد. این امر باعث زیبایی دو چندان این منطقه میشود. بطور کلی اولین پیشنهاد برای گردشگران داخلی و خارجی محله دربند تهران است. تعداد دیدنی ها و تفریحات و جاذبه های گردشگری منطقه دربند بسیار زیاد است. حتی اگر بگوییم که یک گردشگر صبح تا شب میتواند در آنجا وقت بگذراند بزرگنمایی نکرده ایم.

کاخ نیاوران ، تجلی گاه اثار کهن ایران :

کاخ نیاوران در منطقه یک تهران واقع شده است و از طریق خیابان با هنر می توان به آن دسترسی داشت. این موزه یکی از زیباترین و کهن ترین آثار با ارزش ایران میباشد. این کاخ مساحتی حدود یازده هکتار دارد و پس از انقلاب سال ۵۷ تبدیل به موزه شده است. کمتر گردشگر خارجی پیدا می شود که برای تهران گردی از این مجموعه دیدن نکند.

تهران گردی شبانه با خودرو

تهران گردی در شب با خودروی شخصی در خیابان های تهران یکی از لذت بخش ترین تفریحاتی است که اهالی این شهردارند. شما میتونید با ماشین شخصی خود تمام ساعات شب را در خیابان های شهر مشغول تهران گردی باشید. اگر قرار عاشقانه ای دارید بام تهران در منطقه شمال شهر یکی از جذاب ترین چشم انداز های تهران را دارا هست و میتوانید با اجاره خودرو در تهران از مجموعه ی حرفه ای بفرمان خاطرات به مراتب بیاد ماندنی تری را برای خود و عزیزانتان بسازید .

تهران گردی در زمستان

بی شک جذاب ترین روزهای شهر تهران رو میتوانید در فصل زمستان نظاره کنید. راه رفتن در هوای برفی شمال شهر، خوردن بلال تنوری یا لبو زیر باران در مرکز شهر میتواند هر شخصی را مجاب کند از منزل خارج شود. اگر در فصل زمستان با خودروی سواری قصد تهران گردی را دارید، قبل از عزیمت حتما تجهیزات مورد نیاز برای سفر در زمستان را بررسی کنید. اگر خودروی شخصی ندارید یا دچار مشکل هست ما در مجموعه بفرمان میتوانیم بهترین شرایط را برای شما فراهم کنیم.

باغ فردوس، یکی از زیبا ترین باغ های تهران:

باغ فردوس، یکی از قدیمی ترین باغ های تهران است که تاریخ ساخت آن به دوران قاجاریه بازمیگردد. هر بیننده ای که به دیدن این باغ میرود مبهوت زیبایی طبیعت چهار فصل ان میشود . این باغ در تمام فصول سال زیبایی خاص و منحصر بفرد خودش را دارد. در زمستان تمامی درختان در باغ لباس سفید بر تن دارند. این باغ دارای بنایی دو طبقه است که در طبقه دوم این بنا موزه سینما ایران قرار دارد.
مجموعه بفرمان بسیار مفتخر است ازینکه بتواند در فصل های مختلف همواره در خدمت شما گردشگران عزیز برای تهران گردی در نقاط مختلف شهر باشد.

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو