بفرمان

با «بفرمان» ماشینتون رو در مشهد اجاره بدین و کسب درآمد کنید

می‌دونستین ماشین‌ها چقدر در روز بیکارن و شما می‌تونید از این زمان‌های بیکاری ماشینتون کسب درآمد کنید؟

اجاره آسان ماشین در مشهد با شرایط و قیمت مناسب

✅ شهر مشهد با ۲۰۹ کیلومتر مربع مساحت دومین شهر شلوغ و بزرگ در ایران محسوب می شود. این شهر سالانه میزبان میلیون ها نفر زائر از سراسر کشورمان است. همین موضوع باعث افزایش جمعیت این شهر می شود. یکی از مشکلات رایجی که در این شهر هم برای میهمانان و هم برای شهروندان ایجاد شده، ترافیک سنگین در شهر و به ویژه در مکان های شلوغ است که رفت و آمد در نقاط مختلف شهر را با مشکل مواجه کرده است. به همین جهت بسیاری از شهروندان ترجیح می دهند در ساعات شلوغ و پر رفت و آمد از خودروی شخصی استفاده نکنند. علاوه بر این، زائران نیز زمان سفر کردن به این شهر از وسایل حمل و نقل عمومی و به ویژه تورهای سفر استفاده می کنند.

✅ با این وجود در برخی شرایط ممکن است برای بازدید از مکان های دیدنی مشهد، زیارت حرم امام رضا (ع)، و انجام کارهای ضروری نیاز به استفاده از خودروی سواری باشد. در چنین شرایطی یکی از بهترین روش های پیش رو، اجاره خودرو در مشهد است. یکی از موضوعات مهمی که حتما شما هم از آن مطلع هستید، این است که نرخ تاکسی های اینترنتی همواره در حال افزایش است. همچنین در برخی از ساعات شبانه روز امکان استفاده از این تاکسی ها وجود ندارد. در حالی که با اجاره ماشین در مشهد می توانید در هر ساعتی که نیاز به خودرو دارید، خودروی مورد نظرتان را اجاره کنید.

✅ سامانه بفرمان با فراهم نمودن اپلیکیشن اجاره خودرو، امکان اجاره ماشین در سراسر شهرهای ایران از جمله مشهد را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برای سفر به مشهد یا اقصی نقاط ایران، همچنین رفت و آمد در شهر خودرو را رزرو کرده و آن را در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید. در این مقاله همراه ما باشید، تا با شرایط اجاره خودرو در مشهد، و مزایای آن به طور کامل آشنا شوید.

مزایای اجاره ماشین در مشهد با اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان

✅ برای همه ما اتفاق افتاده که در برخی شرایط خودروی شخصی در دسترس نباشد. برای مثال خودرو نیاز به تعمیرات اساسی داشته و چند روز برای رفت و آمد در شهر و انجام کارهای اداری و روزمره ماشین نداشته باشید. در چنین شرایطی برخی افراد از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند. در صورتی که رفت و آمد با این وسایل بسیار زمان بر خواهد بود و معمولا با خستگی و صرف انرژی زیاد همراه است. با اجاره ماشین در مشهد می توانید در هر ساعتی و در هر مکانی که نیاز دارید، از خودروهای اجاره ای با هزینه مقرون به صرفه استفاده کنید.

✅ علاوه بر این، اگر اهل این شهر باشید می توانید از مسیرهای میان بر و سریع به مقصد مورد نظر برسید. حتی اگر اهل مشهد نباشید، با نصب اپلیکیشن های مسیر یاب می توانید به هر نقطه از این شهر بدون معطلی رفت و آمد کنید. با استفاده از اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان می توانید انواع خودروهای منتخبی که امکان اجاره کردن آن ها وجود دارد، مشاهده کرده و خودروی درخواستی را انتخاب کنید. این سامانه امکان اجاره کردن انواع خودروهای اقتصادی و اکونومی را برای کلیه هموطنان عزیز فراهم کرده است.

مهم ترین مزایای اجاره خودرو در مشهد با بفرمان

قیمت مقرون به صرفه

نحوه کار آسان با اپلیکیشن

تنوع در انتخاب انواع خودرو

امکان اعتبار سنجی مشتریان

اجاره خودرو به صورت ساعتی یا روزانه

امکان تحویل خودرو در مکان مورد نظر

اجاره خودروهای ایرانی و خارجی در مشهد

✅ امروزه همه ما شاهد تولید انواع خودروهای ایرانی و خارجی با آپشن ها و ویژگی های مختلف هستیم. ممکن است همه ما بودجه و شرایط لازم برای خرید خودروهای خارجی با قیمت های بالا را نداشته باشیم. علاوه بر این، ممکن است در هر خانواده یک خودرو وجود داشته باشد که در اختیار پدر یا مادر باشد. در چنین شرایطی می توانید هر خودرویی که دوست دارید، متناسب با سلیقه و نیاز خود از طریق اپلیکیشن بفرمان انتخاب کنید.

✅ این سامانه از طریق همکاری مشترک با مالکان خودرو انواع خودروهای ایرانی و خارجی را اجاره می دهد. با این امکان حتی مالکان خودرو در ساعات یا روزهایی که نیاز به خودروی شخصی ندارند، خودروی خود را اجاره داده و کسب درآمد می کنند. در واقع این موضوع یکی از بهترین مزایای اجاره خودرو محسوب می شود که سودی دو طرفه برای مالک خودرو و برای فرد اجاره کننده دارد. به همین جهت می توانید برای رفت و آمد در شهر، خرید روزمره، انجام کارهای ضروری و … اقدام به اجاره خودروی اقتصادی کنید. در صورتی که قصد استقبال از مهمانان خاص و ویژه خود را دارید، می توانید با اجاره خودروهای لوکس تر این مراسم را با تشریفات کامل به جا آورید.

اجاره ماشین مشهد

اجاره روزانه خودرو در مشهد

✅ در برخی از ساعات روز و به ویژه در مکان های پر رفت و آمد در مشهد، ترافیک سنگینی وجود دارد، که ممکن است برای رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی ساعت ها برای رفت و آمد معطل شوید. همچنین همان طور که قبلا گفته شد، هزینه رفت و آمد با تاکسی های اینترنتی افزایش چشمگیری داشته است. در شرایطی که نیاز مبرم به ماشین دارید، می توانید به صورت روزانه و در ساعات مورد نظرتان از طریق اپلیکیشن بفرمان ماشین اجاره کنید. این کار هزینه بسیار مقرون به صرفه تری در مقایسه با سایر روش ها برای رفت و آمد در شهر دارد.

اجاره ماهانه خودرو در مشهد

✅ امکان اجاره ماشین صرفا به اجاره کردن به صورت روزانه محدود نمی شود. بلکه می توانید هر مدت که به ماشین نیاز دارید، حتی به صورت ماهانه اقدام به کرایه ماشین در مشهد کنید. با این تفاوت که شرایط و هزینه رنت ماشین به صورت ماهانه و روزانه متفاوت است. در واقع برای رنت خودرو به صورت ماهانه ممکن است فقط امکان اجاره کردن برخی از خودروها امکان پذیر باشد.

✅به همین دلیل برای رنت ماشین به صورت ماهانه ابتدا باید درخواست خود را ثبت کرده تا بررسی شود که آیا در بازه زمانی مورد نظر شما، خودرویی برای اجاره دادن وجود دارد یا خیر؟ در صورتی که در آن مدت ماشین آزاد باشد، نتیجه به اطلاع خواهد رسید. پس از آن باید کل مبلغ اجاره ماشین را پرداخت کنید. روند اجاره ماهانه خودرو در مشهد بدین صورت است که ماهانه مبلغی از کل حساب پرداخت شده، از حساب شما به عنوان تخفیف کم می شود. اما در صورتی که توان پرداخت کل هزینه را به صورت یک جا ندارید، می توانید ابتدا هزینه ۱۵ روز اجاره و ودیعه نقدی را پرداخت کنید. سپس بعد از گذشت ۲ هفته هزینه ۱۵ روز باقی مانده را پرداخت نمایید.

اجاره ماشین ارزان و اقتصادی در مشهد

✅ یکی از بهترین مزایای اجاره ماشین از بفرمان امکان اجاره ماشین های اقتصادی و ارزان در مشهد است. اگر برای انجام کارهای ضروری نیاز به اجاره ماشین دارید، همچنین اگر توان اجاره ماشین های لوکس با قیمت های بالا را ندارید، می توانید متناسب با بودجه و نیاز هر خودرویی که می خواهید انتخاب کنید. برای اجاره ماشین ارزان و اقتصادی در مشهد می توانید خودرو را همراه با بازه زمانی مورد نظر رزرو کرده و در محلی که تعیین می کنید، تحویل بگیرید. علاوه بر این، دومین مزیت ویژه اجاره ماشین از طریق بفرمان این است که همه خودروهایی که از طریق بفرمان اجاره داده می شوند دارای بیمه هستند.

سوالات متداول اجاره خودرو در مشهد

✅ قبل از این که بخواهید از طریق اپلیکشین اجاره خودرو، ماشین رزرو کنید، ممکن است سوالات و دغدغه هایی داشته باشید. در ادامه پاسخگوی سوالات متداول در این زمینه خواهیم بود.

یکی از مهم ترین شرایط لازم برای اجاره ماشین داشتن گواهینامه معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار زمانی برای افراد بالای ۲۰ سال است.  همچنین مدارک ضروری برای اجاره ماشین در مشهد با سایر شهرهای ایران یکسان است. مدارک لازم به شرح زیر است:

۱- شناسنامه یا کارت ملی

۲- ارائه مدرک شغلی

۳- درج محل سکونت

۴- پرداخت مبلغ اجاره ماشین که بعد از انتخاب نوع ماشین در اپلیکیشن مشخص می شود.

۵- ارائه چک یا سفته بانکی معتبر یا پرداخت ۱۰ درصد ودیعه نقدی

بله. تمامی خودروهای موجود در سامانه بفرمان دارای بیمه شخص ثالث و بدنه هستند. همچنین فرد اجاره گیرنده با خرید بیمه می توانند از میزان تعهدات خود در قبال بفرمان در شرایطی که خسارتی به خودرو وارد شود، بکاهد.

بله. روزانه صرفا امکان طی کردن ۲۰۰ کیلومتر مسافت وجود دارد. اگر مسافت بیشتری طی کنید طی قرارداد و توافق تعیین شده میزان مسافتی که بیشتر طی شده محاسبه می شود. پس از آن مشتری مستلزم پرداخت هزینه اضافه خواهد بود.

امکان تحویل گرفتن و استرداد خودرو در فرودگاه، راه آهن، درب منزل، درب هتل، محل کار و … وجود دارد. به صورت پیش فرض خودرو در مکانی که تحویل گیرنده تعیین کرده، تحویل داده می شود. اگر فرد زمان استرداد بخواهد آدرس را تغییر دهد، هزینه ای تحت عنوان تحویل در محل تعیین می شود.

بله. در این صورت باید سریعا اقدام کرده و درخواست خود را ثبت کنید. اگر در بازه زمانی مورد نظرتان خودرو آزاد بود، تحویل داده می شود. در غیر این صورت خودروی دیگری جایگزین آن می شود. تمدید مدت زمان نیز با پرداخت هزینه مجدد و تنظیم قرار داد جدید امکان پذیر است.

برای اطلاع از شرایط و سوالات متداول بیشتر در ارتباط با اجاره ماشین از اپلکیشن بفرمان اینجا کلیک کنید. 

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو