بفرمان

با «بفرمان» ماشینتون رو اجاره بدین و کسب درآمد کنید

می‌دونستین ماشین‌ها چقدر در روز بیکارن و شما می‌تونید از این زمان‌های بیکاری ماشینتون کسب درآمد کنید؟

اجاره آسان ماشین در اهواز با شرایط و قیمت مناسب

یکی از جنوبی ترین شهرهای ایران که به دلیل داشتن پالایشگاه های نفت و بنادر قطب اقتصادی محسوب می شود، شهر اهواز است. این شهر یکی از شهرهای بزرگ استان خوزستان است که به دلیل داشتن بنادر مهم و پالایشگاه های مختلف، یکی از شلوغ ترین شهرهای ایران محسوب می شود. به همین دلیل رفت و آمد در این شهر در برخی از ساعات شبانه روز زمان بر خواهد بود. به همین دلیل اگر جزء افراد غیر بومی اهواز هستید که به منظور کار اداری و جلسات مهم در این شهر حضور دارید، می توانید با اجاره ماشین در اهواز به راحتی در این شهر رفت و آمد کنید. همچنین حتی اگر جزء افراد و بومی و ساکن این شهر هستید، با اجاره خودرو می توانید بدون صرف هزینه های زیاد به انجام کارهای ضروری خود بپردازید. چرا که ممکن است همه ما به دلایل مختلف یک یا چندین روز خودروی شخصی مان در دسترس نباشد. همچنین ممکن است نیاز به تعمیرات اساسی و چند روزه دارد. در این شرایط نیز در صورتی که نیاز مبرم دارید، می تواند با اجاره ماشین در اهواز به صورت روزانه و ساعتی به انجام کارهای خود بپردازید. در این مقاله همراه ما باشید تا با شرایط اجاره خودرو در اهواز، مزایای آن و … به طور کامل آشنا شوید.

مزایای اجاره ماشین در اهواز با اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان

 شهر اهواز قلب اقتصادی ایران محسوب می شود. به همین دلیل سالانه مدیران و کارمندان زیادی برای جلسات مختلف در این شهر حضور دارند. بسیاری از مسافران نیز با استفاده از هواپیما به این شهر سفر می کنند. اگر مسافر این شهر  هستید با رنت خودرو در اهواز می توانید در فرودگاه خودرو را تحویل گرفته و یک یا چندین روز آن را در اختیار داشته باشید. در صورت لزوم نیز به کمک اپلیکیشن های مسیریاب می توانید به هر نقطه از این شهر که می خواهید رفت و آمد کنید. حتی اگر قصد سفر از شهری دیگر به شهر اهواز را دارید، از طریق اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان در هر شهری که هستید، می توانید ماشین اجاره کنید. سفر کردن با خودروی شخصی نیاز به صرف هزینه های زیاد مانند هزینه تعمیرات و نگه داری، هزینه های ناشی از استهلاک خودرو، بنزین، بیمه و … دارد. در صورتی که با اجاره ماشین از بفرمان تا حد قابل توجهی میزان این هزینه ها کاهش می یابد.

قیمت مقرون به صرفه

نحوه کار آسان با اپلیکیشن

تنوع در انتخاب انواع خودرو

امکان اعتبار سنجی مشتریان

اجاره خودرو به صورت ساعتی یا روزانه

امکان تحویل خودرو در مکان مورد نظر

اجاره خودروهای ایرانی و خارجی در اهواز

همه ما در بسیاری از مواقع علاقه داریم که رانندگی با خودروهای مختلف ایرانی و خارجی را تجربه کنیم. در صورتی که امروزه به دلیل افزایش قیمت چشمگیر انواع خودروها امکان تعویض خودرو و خرید مجدد آن برای برخی از افراد وجود ندارد. علاوه بر این، امروزه با توجه به این که خودروهای ایرانی و خارجی با آپشن های متفاوت و منحصر به فردی تولید می شوند، امکان انتخاب کردن از بین آن ها سخت شده است. به همین دلیل قبل از خرید خودرو می توانید از طریق اجاره ماشین های مختلف، از وجود آپشن های آن ها اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید با دید بازتر اقدام به خرید خودروی متناسب با بودجه یا نیاز خود کنید.

اجاره ماهانه خودرو در اهواز

یکی از بهترین مزایای اجاره خودرو از طریق اپلیکیشن بفرمان این است که به صورت ماهانه نیز می توانید اقدام به اجاره ماشین کنید. اگر قصد سفرهای کاری طولانی، سفر تفریحی و … دارید، با اجاره ماهانه خودرو در اهواز می توانید سفری لذت بخش را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. اجاره خودرو در اهواز به صورت ماهانه با اجاره روزانه تفاوت هایی دارد. برای اجاره لازم است که از قبل بازه زمانی مورد نظرتان که به ماشین نیاز دارید را انتخاب کنید تا بررسی شود آیا در تاریخ تعیین شده مالک خودرو به آن نیازی دارد یا خیر؟ در صورتی که خودرو آزاد باشد، نتیجه اعلام خواهد شد. علاوه بر این، یکی از شرایط اجاره ماهانه خودرو این است که باید اجاره ماهانه را قبل از تحویل آن پرداخت کنید. همچنین طبق نوع خودرویی که انتخاب می کنید، باید مبلغی را به عنوان ودیعه نقدی معادل یک ماه اجاره پرداخت نمایید. اما در صورتی که شرایط و توان پرداخت به صورت یک جا ندارید؛ می توانید ودیعه نقدی را همراه با هزینه ۱۵ روز اجاره ماشین پرداخت کنید. پس از ۲ هفته نیز مابقی مبلغ ۱۵ روز باقیمانده را پرداخت کنید.

اجاره ماشین ارزان و اقتصادی در اهواز

علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا، یکی از مزایای دیگر اجاره ماشین از طریق سامانه بفرمان داشتن انواع خودروهای ارزان و اقتصادی در اهواز است. این سامانه از طریق همکاری با مالکان خودرو و امکان کسب درآمد برای آن ها، انواع خودروهای اقتصادی و اکونومی را با قیمت مقرون به صرفه اجاره می دهد. در واقع در صورتی که فقط قصد رفت و آمد در شهر به منظور انجام کارهای ضروری و روزانه را دارید، اجاره ماشین ارزان و اقتصادی بهترین گزینه است.

سوالات متداول اجاره خودرو در اهواز

از مهم ترین شرایط داشتن حداقل ۲۰ سال سن، گواهینامه معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار زمانی، و ارائه مدارک شناسایی زیر لازم است.

  • شناسنامه یا کارت ملی
  • ارائه مدرک شغلی و محل سکونت اجاره گیرنده
  • پرداخت اجاره ماشین که پس از انتخاب ماشین در اپلیکیشن بفرمان تعیین می شود.
  • ارائه چک یا سفته بانکی یا پرداخت ۱۰ درصد ودیعه نقدی

بله. همه خودروهای موجود در سامانه بفرمان به منظور افزایش رضایت مشتریان محترم دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند. همچنین با خرید بیمه از این سامانه می توانید میزان تعهدات خود در قبال بفرمان را در صورتی که به خودرو خسارت وارد شود، کاهش دهید.

بله. اگر به زمان بیشتری برای در اختیار داشتن و استفاده از خودرو نیاز دارید، باید سریعا درخواست خود را در اپلیکیشن بفرمان ثبت کنید. در صورتی که در بازه زمانی تعیین شده مالک خودرو به خودروی خود نیاز نداشته باشد، می توانید مجددا خودرو را در اختیار داشته باشید. در غیر این صورت یک خودروی دیگر مطابق با سلیقه شما جایگزین آن خواهد شد.

بله. کلیه خودروهایی که از طریق سامانه بفرمان اجاره می کنید، محدودیت مسافت دارند. در واقع صرفا امکان طی کردن روزانه فقط ۲۰۰ کیلومتر وجود دارد. در صورتی که مسافت بیشتری طی کردید، طبق توافق و قرار داد عقد شده مسافت بیشتر برآورد شده و فرد اجاره گیرنده باید مابقی مبلغ را پرداخت نماید.

امکان تحویل گرفتن و استرداد خودرو در فرودگاه، راه آهن، درب هتل، درب منزل، و سایر محل های دیگر وجود دارد. به صورت پیش فرض تحویل و استرداد خودرو در مکانی که فرد اجاره کننده ماشین تعیین می کند، صورت می گیرد. اگر فرد اجاره کننده زمان تحویل یا استرداد خودرو بخواهد محل را تغییر دهد، هزینه ای با نام تحویل در محل برآورد می شود. این هزینه مربوط به هزینه های رفت و آمد است.

برای اطلاع از شرایط و سوالات متداول بیشتر در ارتباط با اجاره ماشین از اپلیکیشن بفرمان اینجا کلیک کنید. 

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو