بفرمان

اجاره خودرو در کرج با شرایط آسان ✅

کرج یکی از شهر های پر جمعیت کشور و مرکز استان البرز است.  این شهر پس از تهران یکی از مهاجر پذیر ترین شهرهای کشور است. دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب و مناطق خوش آب و هوا همچنین وجود شهرک های صنعتی متعدد و در نتیجه موقعیت های شغلی زیاد و مجاورت با کلان شهر تهران باعث شده که افراد زیادی این شهر را برای ادامه زندگی انتخاب و به آن مهاجرت نمایند. وجود قومیت های مختلف و گویش های متعدد در این شهر سبب شده که به آن لقب ایران کوچک داده شود. در طول سالیان اخیر مهاجرت زوج های جوان باعث شده که این شهر  بالاترین میزان زاد و ولد و همچنین بالاترین نرخ رشد جمعیت در بین کلان شهر های ایران را به خود اختصاص دهد. 

همچنین نزدیکی به تهران سبب شده که میزان تردد بین شهر کرج و کلان شهر تهران زیاد باشد. جمعیت قابل توجهی از مردم کرج هستند که محل کار آن ها در تهران است و یا بالعکس افرادی که محل سکونت آن ها در تهران است و محل کار آن ها در کرج است. به همین دلیل باید به طور موقت یا دائم بین این دو شهر در تردد باشند. در صورت نداشتن خودرو شخصی ممکن است زمان زیادی را صرف رفت و آمد به این شهرها با وسایل نقلیه عمومی کنید. بنابراین در چنین شرایطی بهترین گزینه برای تردد این افراد استفاده از خودرو های اجاره ای است. در صورتی که قصد اجاره خودرو را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اجاره ماشین ارزان در کرج بدون چک و سند

از جمله مزیت های اجاره خودرو از طریق سامانه بفرمان امکان اجاره کردن خودرو بدون رد و بدل شدن هیچ گونه چک و سند و سفته است. مردم عزیز می توانند برای اجاره ماشین ارزان در کرج با پرداخت مبلغی معادل سی الی چهل درصد ارزش فعلی خودرو آن را برای مدت مورد نظر اجاره نمایند. پس از پایان مدت اجاره و تحویل دادن خودرو  در صورتی که آسیبی به خودرو وارد نکرده باشند، مبلغ را از بفرمان باز پس گیرند.  

اجاره ماشین های اقتصادی و ارزان

هزینه اجاره ماشین از مهم ترین دغدغه های افراد در هنگام اجاره خودرو است. فاکتورهای متفاوتی وجود دارد که در تعیین هزینه رنت خودرو در کرج تاثیر گذار است. مانند 

  1. مدل خودرو
  2. زمان اجاره کردن ماشین 
  3. تعداد روزی که فرد میخواهد ماشین را در اختیار داشته باشد.

سامانه اجاره خودرو بفرمان از طریق همکاری مشترک با تعداد زیادی از مالکان خودرو این امکان را فراهم آورده که هر فردی با هر بضاعت مالی امکان و قدرت کرایه ماشین در کرج را داشته باشد. از دیگر ویژگی های برنامه اجاره ماشین بفرمان مشخص و شفاف بودن قیمت همه خودروهای موجود برای اجاره است. لذا هر فردی می تواند با نصب و استفاده از اپلیکیشن بفرمان به لیست وسیعی از خودرو های اجاره ای به صرفه و ارزان قیمت و همچنین لوکس و گران قیمت برای اجاره کردن دست پیدا کند. بنابراین اگر کسی تصمیم به رنت ماشین در کرج دارد، اما از نظر مالی بودجه کافی در اختیار ندارد با توجه به وجود ماشین های اقتصادی و ارزان قیمت برای اجاره کردن نباید از تصمیم خود منصرف شود و نگران تامین هزینه کرایه ماشین در کرج باشد.

قیمت اجاره خودرو در کرج

از جمله مهم ترین چالش های افراد برای  رنت ماشین در کرج  قیمت اجاره خودرو است. یکی از باورهای غلط و رایج در بین مردم این است که اجاره خودرو دارای هزینه بالا و فقط مخصوص قشر پر در آمد جامعه است. این در حالی است که در سامانه و سایت بفرمان هر کسی با هر میزان بودجه ای و بر اساس نیاز خود می تواند ماشین اجاره نماید. چرا که در بفرمان تعداد زیادی خودرو اجاره ای با قیمت مناسب وجود دارد و حتی قیمت اجاره خودروهای لوکس در بفرمان نیز بسیار منصفانه و دارای رنج قیمت معقولی است. برای تعیین قیمت اجاره خودرو در کرج فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار می دهند. نوع و مدل خودرو، مدت زمان اجاره خودرو، میزان کارکرد ماشین و سلامت بدنه خودرو همچنین نوع بیمه انتخابی و … از جمله پارامترهای تاثیر گذار در تعیین قیمت رنت ماشین در کرج هستند. نکته ای که باید ذکر شود این است که ارائه بیمه اجاره خودرو در سطوح متفاوت امکان پذیر است. هر کدام دارای مبلغ متفاوتی است؛ لذا با پرداخت مبلغ بیشتر برای بیمه اجاره خودرو ، در صورت آسیب رسیدن به ماشین مجبور به پرداخت خسارت کم تری هستید. 

مزایای اجاره ماشین در کرج با برنامه اجاره خودرو بفرمان

قیمت مقرون به صرفه

نحوه کار آسان با اپلیکیشن

تنوع در انتخاب انواع خودرو

امکان اعتبار سنجی مشتریان

اجاره خودرو به صورت ساعتی یا روزانه

امکان تحویل خودرو در مکان مورد نظر

مدارک لازم برای اجاره ماشین در کرج

برای اجاره خودرو در کرج نیز به مانند سایر شهر های ایران نیاز به داشتن شرایطی است. از جمله شرایط لازم برای اجاره خودرو در کرج، دارا بودن حداقل بیست سال سن و همچنین گذشتن حداقل شش ماه از زمان اخذ گواهینامه توسط فرد است. همچنین ارائه مدارک معتبری مانند کپی کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌ دار نیز از جمله موارد ضروری برای اجاره ماشین در کرج است. نکته دیگر این است که باید آدرس محل سکونت و یا محل کار فردی که می خواهد ماشین را اجاره نماید، شناسایی و محرز گردد. سپس روند کرایه ماشین در نهایت اطمینان صورت پذیرد. پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه در هنگام اجاره خودرو نیز جزء شرایط رنت ماشین در کرج است که البته این مبلغ به هنگام اتمام مدت زمان اجاره خودرو به فرد بازگردانده می شود.

اجاره ماشین در کرج با استفاده از اپلیکیشن بفرمان

 ✅ هر کسی در طول زندگی خود حتی برای مدت زمان کوتاه با این مشکل مواجه شده که به دلایل مختلف خودروی شخصی خود را در اختیار نداشته باشد. در شهرهای پرتردد مانند کرج، رفت و آمد با تاکسی های اینترنتی بسیار پر هزینه و زمان بر می باشد. یک راهکار عالی در چنین مواقعی اجاره آسان ماشین در کرج است. 

اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان این امکان را فراهم آورده که همه صاحبان خودرو امکان ثبت نام و اجاره خودروهایشان را برای کسب درآمد داشته باشند. از طرفی افراد زیادی در کرج و سایر نقاط ایران نیز با نصب اپلیکیشن این سامانه و بهره گیری از آن با توجه به نیاز و بودجه خود  اقدام به اجاره خودرو نمایند.

اجاره ماشین در کرج با بهره گیری از سامانه بفرمان هم سبب کاهش هزینه های تردد و سفر می گردد هم دست فرد را برای انتخاب طیف وسیعی از خودرو ها باز می گذارد و فرد می تواند به شرط  آزاد بودن خودرو آن را برای چند ساعت یا چند روز یا بصورت ماهیانه انتخاب و اجاره نماید. این در حالی است که قیمت خودروهای اجاره ای در بفرمان مقرون به صرفه و اقتصادی است. همچنین با اجاره ماشین از سامانه بفرمان شما می توانید خودرو را در مکان مورد نظر خود در کرج تحویل گرفته و پس از اتمام مدت اجاره در مکان مد نظر خود پس بدهید.

✅ یکی دیگر از ویژگی های بارز سامانه بفرمان، کاربری آسان و راحتی استفاده از آن است.

✅ یکی از خدمات ویژه برنامه اجاره خودرو بفرمان این است که افرادی که خودرو خود را برای اجاره دادن در کرج در سامانه  ثبت کرده اند نباید هیچ نگرانی برای وقوع آسیب‌ های احتمالی داشته باشند. زیرا  بفرمان همه خودروهای موجود را پس از اخذ بیمه ، در اختیار افراد قرار می دهد. همین موضوع سبب می شود که هم اجاره دهنده و هم اجاره کننده با آسودگی خیال بیشتری این کار را انجام دهند. 

اطلاعات بیشتر درباره اجاره خودرو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره خودرو با اپلیکیشن اجاره ماشین بفرمان اینجا کلیک کنید
سوالات متداول
پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو