بفرمان

اجاره خودرو در کرمانشاه

کرمانشاه مقصدی جذاب برای افرادی است که قصد سفر دارند اما برای تماشای این شهر نیاز به خودرو دارید تا بتوانید به طور کامل و با صرف حوصله از همه مکان های این شهر دیدن نمایید. اما اگر خودرو شخصی شما به دلایل مختلف در دسترس نیست جای هیچ گونه نگرانی نیست، چرا که امروزه با وجود سامانه بفرمان و در دسترس بودن خودرو های اجاره ای، شما در اقصی نقاط ایران پس از نصب اپلیکیشن بفرمان و عضویت در آن به راحتی می توانید خودرو مورد علاقه خود را با هر میزان ساعت  یا تعداد روز اجاره نمایید. وجود تعداد زیادی خودروی اجاره ای با قیمت های متفاوت و مدل های مختلف از اقتصادی و مناسب گرفته تا لوکس و قیمت بالا، دست افراد را برای اجاره خودرو بر اساس سلیقه و متناسب با بضاعت مالی خودشان باز گذاشته است. قیمت پایین برخی خودروهای اجاره ای به هیچ عنوان دلیلی بر نامناسب بودن و بی کیفیت بودن آن ها نیست؛ بلکه با توجه به هدف بفرمان که ایجاد بستری برای اجاره خودرو برای همه افراد با هر تمکن مالی است بنابراین تمرکزاصلی بفرمان بر ارائه خودرو های اقتصادی و اکونومی است.

مدل و هزینه خودرو های اجاره ای در کرمانشاه

همان طور که قبلا ذکر شد شما از طریق بفرمان قادر به رنت خودروهای متفاوت ایرانی و خارجی هستید. به گونه ای که اگر فردی فقط برای چند ساعت قصد رنت ماشین معمولی برای انجام کارهای شخصی  خود در داخل کرمانشاه را داشته باشد، برای وی خودروهای اقتصادی وجود دارد. همچنین اگر هم شخصی برای برگزاری مراسم ازدواج خود نیاز به خودرو اجاره ای داشته باشد برای او هم خودرو های لوکس و مدل بالا برای اجاره در دسترس است. در کرمانشاه با توجه به مدل ایرانی یا خارجی بودن ماشین و همچنین میزان کارکرد ماشین و سال ساخت آن قیمت اجاره خودرو ها متفاوت است. اما نکته حائز اهمیت، حساسیت ویژه بفرمان بر عادلانه و منصفانه بودن نرخ اجاره خودروها است. از دیگر موارد تاثیر گذار در هزینه رنت ماشین تعداد روز مورد نظر شما برای اجاره ماشین همچنین نوع بیمه خودرو و سلامت بدنه و ایمنی خودرو است. شما از طریق بفرمان در کرمانشاه می توانید ماشین را برای چند ساعت یا چند روز و حتی به صورت ماهیانه اجاره نمایید. علاوه بر این، در صورت تمایل به اجاره ماشین برای ماه های بیشتر با کسب رضایت اجاره دهنده خودرو و توافق با وی می توانید این مدت را تمدید نمایید.

مدارک و شرایط مورد نیاز برای اجاره خودرو در کرمانشاه

عموما برای تعیین هزینه اجاره خودرو چند فاکتور را مد نظر قرار می دهند و با بررسی آن ها قیمت اجاره ماشین را تعیین می نمایند. در قم برای تعیین هزینه رنت خودرو فاکتورهایی مانند میزان ساعت یا تعداد روزهای رنت ماشین، مدل ماشین ، نوع ایرانی یا خارجی بودن ماشین، میزان کارکرد ماشین همچنین تمیز و سالم بودن خودرو، نوع بیمه خودرو و زمان اجاره خودرو از حیث فصل شلوغ و پر رفت و آمد بودن یا ماه های خلوت سال در قم و آپشن های موجود در خودرو را مورد بررسی قرار می دهند. از دغدغه های اصلی سامانه بفرمان این است که همه افرادی که نیاز به اجاره ماشین دارند بتوانند با هر بودجه ای و بر اساس نیاز خود ماشین مد نظر خود را اجاره نمایند. برای دستیابی به این منظور، بفرمان رسالت مهم خود را تعیین عادلانه و مناسب قیمت اجاره ماشین قرار داده است. 

مدارک و شرایط مورد نیاز برای اجاره خودرو در کرمانشاه

بفرمان برای فرد اجاره کننده خودرو شرایط و مدارکی را تعیین کرده که با ارائه آن ها فرد می تواند ماشین مورد نظر خود را اجاره نماید که در زیر به آن ها اشاره می گردد: 

  • همراه داشتن گواهینامه به شرطی که شش ماه از اخذ آن گذشته باشد.
  • دارا بودن حداقل بیست سال سن
  • همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکس دار
  • احراز آدرس صحیح محل کار و محل سکونت شخص اجاره کننده
  • ارائه چک یا سفته یا سند معتبر و یا به جای آن ها پرداخت مبلغی معادل حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد ارزش فعلی خودرو
  • پرداخت مبلغ کرایه به صورت کامل یا در صورت توافق با اجاره دهنده  در زمان تحویل دادن خودرو
  • مشخص نمودن میزان ساعت یا تعداد روز های اجاره
  • مشخص نمودن میزان حدودی مسافتی که شخص اجاره کننده قصد استفاده از ماشین را دارد.
  • رانندگی با سرعت مجاز و رعایت حدود سرعت تعیین شده در شهر و جاده ها برای جلوگیری از تخلف و جریمه رانندگی

مزایای اجاره خودرو با بهره گیری از اپلیکیشن بفرمان در کرمانشاه

در هنگام سفر به شهرهای بزرگ و تاریخی که دارای مناطق دیدنی زیاد هستند، حتما نیاز به خودرو شخصی برای تردد وجود دارد چرا که جابجایی با وسایل نقلیه عمومی با توجه به توقف های زیاد بسیار زمان بر است. از طرفی استفاده از تاکسی های اینترنتی نیز با صرف هزینه زیاد همراه است. اما در کرمانشاه در صورت در اختیار نداشتن خودرو خود بهترین پیشنهاد استفاده از اپلیکیشن بفرمان و کرایه خودرو است.

کرایه ماشین در کرمانشاه از طریق بفرمان دارای مزایایی است که به اختصار در زیر به آن ها می پردازیم:

  • ایجاد فرصتی برای کسب درآمد برای کسانی که برای چند ساعت یا چند روز نیاز به خودرو شخصی خود ندارند.
  • وجود بازه ای گسترده از خودرو های اجاره ای متناسب با هر نوع سلیقه و بضاعت مالی
  • روند آسان اجاره خودرو از طریق سامانه بفرمان
  • قیمت منصفانه و عادلانه خودروهای اجاره ای در سامانه بفرمان
  • امکان تحویل گرفتن و تحویل دادن خودرو اجاره ای در مکان مورد نظر فرد اجاره کننده
  • راحتی نصب و استفاده اپلیکیشن بفرمان
  • وجود بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه برای همه خودرو های عرضه شده در سامانه بفرمان
  • در دسترس بودن ماشین های اجاره ای در اقصی نقاط  کشور
  • امکان اجاره خودرو برای ساعاتی در روز و یا چند روز پیاپی و حتی به صورت اجاره ماهیانه

اطلاعات بیشتر درباره اجاره خودرو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره خودرو با اپلیکیشن اجاره ماشین بفرمان اینجا کلیک کنید
سوالات متداول
پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو