بفرمان

با «بفرمان» ماشینتون رو در تهران اجاره بدین و کسب درآمد کنید

می‌دونستین ماشین‌ها چقدر در روز بیکارن و شما می‌تونید از این زمان‌های بیکاری ماشینتون کسب درآمد کنید؟

اجاره آسان ماشین در تهران با شرایط و قیمت مناسب

شهر تهران به عنوان پایتخت ایران، پر جمعیت ترین و شلوغ ترین شهر ایران است. جمعیت زیاد و از طرفی ترافیک سنگین در این شهر سبب شده که مردم ترجیح دهند بدون خودروی شخصی به تهران سفر کنند. علاوه بر این در برخی شرایط برخی از شهروندان این شهر برای تسریع در انجام کارهای اداری و خرید روزمره از تاکسی اینترنتی یا ماشین اجاره ای استفاده می کنند. از طرفی نرخ تاکسی های اینترنتی از ابتدا تاکنون افزایش چشمگیری داشته است. به گونه ای که برای رفت و آمد در مسیرهای کوتاه هم مجبور به پرداخت کرایه نسبتا زیادی خواهید بود. اما با اجاره ماشین در تهران با شرایط و قیمت مناسب می توانید در هر ساعت از شبانه روز به انجام کارهای مهم خود بپردازید. اگر ساکن شهر تهران هستید، یا اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با اجاره خودرو در تهران می توانید به راحتی در این شهر رفت و آمد کنید.

مزایای اجاره ماشین در تهران با اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که چند ساعتی در روز قصد رفت و آمد به نقاط مختلف تهران را داشته باشید. با وجود شلوغ بودن کلان شهر تهران، با نصب اپلیکیشن های مسیر یاب می توانید از نزدیک ترین و خلوت ترین مسیرها رفت و آمد کنید. اگر خودروی شخصی شما به هر دلیل در دسترس نیست، یا این که خراب شده یا اگر خودروی شخصی ندارید، بهترین کار برای رفت و آمد در تهران، اجاره ماشین با استفاده از اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان است. سامانه بفرمان با هدف ارائه خدمات ویژه به همه مردم ایران، انواع خودروهای اکونومی و اقتصادی را با شرایط آسان در سراسر کشور از جمله تهران اجاره می دهد.

مهم ترین مزایای اجاره خودرو در تهران با بفرمان

قیمت مقرون به صرفه

نحوه کار آسان با اپلیکیشن

تنوع در انتخاب انواع خودرو

امکان اعتبار سنجی مشتریان

اجاره خودرو به صورت ساعتی یا روزانه

امکان تحویل خودرو در مکان مورد نظر

اجاره خودروهای ایرانی و خارجی در تهران

امروزه با تنوع تولید خودروهای ایرانی و خارجی امکان اجاره خودروهای مختلف مطابق با سلیقه مشتری وجود دارد. در صورتی که قصد رفت و آمد در تهران و انجام کارهای روزمره را دارید، یا اگر قصد استقبال از مهمانان مهم را دارید، یا این که قصد سفر خارج از شهر را دارید، می توانید انواع خودروهای خارجی و ایرانی را مطابق با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. با نصب اپلیکیشن بفرمان می توانید اقدام به اجاره خودروی اقتصادی با قیمت مقرون به صرفه کنید.

اجاره ماشین تهران

اجاره روزانه خودرو در تهران

حتما شما هم تجربه نیاز داشتن به یک ماشین برای انجام کارهای روزمره و مهم اداری را داشته اید. برای همه ما ممکن است اتفاق بیافتد که در برخی شرایط نیاز مبرم به ماشین داشته باشیم. در چنین شرایطی امکان اجاره روزانه خودرو در تهران وجود دارد. برای رفت و آمد در شهر تهران، اجاره ماشین قطعا به صرفه تر و آسان تر از کرایه تاکسی های شهری یا تاکسی اینترنتی است. اپلیکیشن بفرمان برای همه مشتریان ساکن در تهران امکان اجاره خودرو به صورت روزانه و ساعتی را فراهم کرده است. با نصب اپلیکیشن بفرمان می توانید مطابق با خواست و سلیقه و میزان ساعت مورد نیاز برای در اختیار داشتن ماشین، یک خودرو را رزرو و اجاره کنید. قیمت اجاره خودرو مطابق با نوع خودرو و مدت زمان اجاره متغیر و متفاوت است و قیمت آن پس از انتخاب خودروی مورد نظر تعیین می شود.

اجاره ماهانه خودرو در تهران

شرایط و امکان اجاره ماهانه خودرو در تهران در مقایسه با اجاره به صورت روزانه متفاوت است. در برخی شرایط ممکن است امکان اجاره کردن صرفا برخی از خودروها امکان پذیر باشد. به همین دلیل برای اجاره ماهانه ماشین در تهران به صورت ماهانه ابتدا درخواست خود را ثبت کنید. در صورتی که خودروی مورد نظر شما در بازه زمانی مورد نظرتان آزاد باشد، امکان اجاره وجود دارد و نتیجه به اطلاع شما خواهد رسید. در روند کرایه ماشین در تهران به صورت ماهانه مبلغی به عنوان تخفیف از کل حساب شما کاهش می یابد. به همین دلیل لازم است که قبل از تحویل خودرو اجاره ماهانه خودرو را پرداخت کنید. همچنین باید به عنوان یک ودیعه نقدی اجاره یک ماه اجاره را پرداخت نمایید. در صورتی که توان پرداخت کل هزینه را به صورت یک جا ندارید، می توانید هزینه ۱۵ روز اجاره و ودیعه نقدی را ابتدا پرداخت کنید. سپس بعد از ۲ هفته اجاره ۱۵ روز آخر را پرداخت نمایید.

اجاره ماشین ارزان و اقتصادی در تهران

برای دریافت و استفاده از خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت برای مشتریان محترم امکان اجاره ماشین از طریق ثبت سفارش در اپلیکیشن بفرمان وجود دارد. این سامانه از طریق همکاری دو جانبه با افرادی که قصد اجاره دادن خودروی خود را دارند ، دارای انواع خودروهای اقتصادی است. با این شرایط هم امکان اجاره ماشین در تهران با هزینه مناسب میسر است؛ هم مالکان خودرو می توانند با اجاره خودروی خود در مدت زمان مشخصی کسب درآمد داشته باشند. برای رنت ماشین ارزان و اقتصادی در تهران می توانید خودروی مورد نظر را در اپلیکیشن بفرمان همراه با مدت زمان مورد نظر رزرو کنید. در صورتی که خودرو در آن بازه زمانی آزاد باشد، نتیجه به شما اعلام خواهد شد.

سوالات متداول اجاره خودرو در تهران

مدارک لازم برای رنت خودرو در تهران مشابه با سایر شهرها است. یکی از شرایط لازم، داشتن گواهینامه معتبر با ۶ ماه اعتبار زمانی، و داشتن حداقل ۲۰ سال سن، و ارائه مدارک شناسایی فرد اجاره کننده است. همچنین باید مدارک زیر را زمان تحویل خودرو به مجموعه بفرمان تحویل دهید:

  • شناسنامه یا کارت ملی
  • ارائه مدرک شغلی و محل سکونت
  • پرداخت مبلغ اجاره خودرو که در اپلیکیشن بفرمان تعیین می شود.
  • ارائه سفته بانکی یا چک معتبر متناسب با مبلغ خودرو یا پرداخت ۱۰ درصد ودیعه نقدی

یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که قصد اجاره خودرو دارند، بیمه کامل داشتن خودروها است. تمام خودروهای بفرمان دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند. همچنین فرد اجاره کننده می تواند با خرید بیمه از بفرمان میزان تعهدات خود را در قبال بفرمان و در صورت بروز خسارت کاهش دهد.

بله. هر خودرویی که از بفرمان اجاره می کنید، امکان طی کردن ۲۰۰ کیلومتر در روز با آن را دارید. در غیر این صورت طبق توافق و قرارداد تعیین شده مسافت طی شده بیشتر برآورد شده و مشتری مستلزم به پرداخت مبلغی بیشتر برای آن است.

امکان تحویل و استرداد خودرو در محل کار، درب منزل، فرودگاه، درب هتل و سایر شهرهای ایران وجود دارد. به صورت پیش فرض تحویل و عودت خودرو  در محلی که توسط فرد اجاره گیرنده تعیین می شود، صورت می گیرد. در صورتی که فرد اجاره کننده زمان تحویل یا استرداد خودرو تمایل به تغییر آدرس را دارد، هزینه ای تحت عنوان تحویل در محل برآورد می شود . عمده این هزینه مربوط به هزینه رفت و آمد است.

بله. در صورتی که به مدت زمان بیشتری برای در اختیار داشتن خودرو نیاز دارید، باید سریعا اقدام کنید. اگر در بازه زمانی مورد نظر شما، مالک خودرو به خودروی خود نیاز نداشته باشد، و خودرو آزاد باشد؛ با پرداخت هزینه به صورت مجدد امکان تمدید مدت زمان اجاره وجود دارد. در غیر این صورت یک خودروی دیگر جایگزین آن خودرو خواهد شد.

برای اطلاع از شرایط و سوالات متداول بیشتر در ارتباط با اجاره ماشین از اپلکیشن بفرمان اینجا کلیک کنید. 

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو