بفرمان

با «بفرمان» ماشینتون رو اجاره بدین و کسب درآمد کنید

می‌دونستین ماشین‌ها چقدر در روز بیکارن و شما می‌تونید از این زمان‌های بیکاری ماشینتون کسب درآمد کنید؟

اجاره آسان ماشین در ساری

ساری مرکز استان مازندران است که در شمال ایران واقع شده است. این شهر پرجمعیت از جمله بزرگ‌ترین شهرهای کشور می‌باشد. موقعیت جغرافیایی ساری، آن را در زمره شهرهای خوش آب و هوای مازندران قرار داده است. طبیعت سرسبز و زیبای ساری به همراه آب و هوای معتدل آن، سبب جلب توجه گردشگران شده است. داشتن خودرو برای تردد در شهر ساری بسیار حائز اهمیت است. اجاره آسان خودرو در ساری این دغدغه گردشگران را رفع می نماید.

سالانه مسافران و گردشگران بسیاری به ساری آمده و از مکان‌های دیدنی آن بازدید می‌نمایند. تردد در این شهر بزرگ برای گردشگران و مسافران بدون خودرو، سخت و دشوار است. به همین دلیل کرایه خودرو در ساری مورد توجه مردم ساری و گردشگران قرار گرفته است. در این مطلب از سایت بفرمان به بررسی موضوع اجاره خودرو در ساری می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

اجاره خودرو آنلاین در ساری

اجاره خودرو آنلاین در ساری  از طریق وبسایت و اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان امکان پذیر می‌باشد. در این سامانه کرایه ماشین به صورت مردم به مردم انجام می‌شود. بر این اساس اهالی این شهر می‌توانند خودروی خود را در بفرمان ثبت کرده و به گردشگران، مسافران و یا حتی مردم ساری اجاره دهند. بدین شکل درآمدی نصیب اجاره‌دهندگان می‌شود و نیاز اجاره‌کنندگان نیز رفع می‌گردد. تمامی افرادی که به شهر ساری سفر می‌کنند می‌توانند از این قابلیت بفرمان استفاده نموده و خودروی مورد نظر خود را به صورت آنلاین اجاره کنند.

اجاره آسان خودرو در ساری در بستر آنلاین انجام شده و مزایای بسیاری دارد. کاربران می‌توانند با مراجعه به این سامانه، رنگ، مشخصات، مدل و تمام ویژگی‌های خودروی انتخابی را بررسی نمایند. این کاربران پس از ارزیابی‌ها می‌توانند با توجه به بودجه خود، خودروی مورد نظر را اجاره کنند. اگر شما هم به شهر ساری سفر کرده‌اید و ساعات بسیاری را صرف رسیدن تاکسی می‌کنید پس کرایه خودرو در ساری را از دست ندهید. این یک تجربه دلنشین است که سفر شما را خاطره‌انگیز و دلپذیر می‌نماید.

اجاره ماشین بدون راننده در ساری

قطعا همه ما برای یک بار هم که شده از تاکسی برای تردد در شهر استفاده کرده‌ایم. پروسه گرفتن تاکسی و رسیدن آن زمان‌بر است و باعث از دست رفتن بخش مهمی از زمان ما می‌شود.‌ در سفر به ساری نیز این مورد صدق می‌کند. اگر بخواهید در شهر ساری با تاکسی تردد کنید پس باید صبر و حوصله بسیاری داشته باشید و از جیب مبارکتان پول فراوانی هزینه نمایید. این تازه بدون در نظر داشتن معطلی‌ها و پیدا نکردن آدرس توسط راننده است.

 حال تصور کنید برای چند روزی که در شهر ساری هستید خودرویی را به طور کامل در اختیار داشته باشید. این موضوع سفر شما را لذت بخش خواهد کرد. کرایه ماشین در ساری زمانی که بدون راننده باشد به شما این اختیار را می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز که خواستید از آن استفاده کنید. این درست مانند استفاده از خودروی شخصی خودتان است و هزینه مناسبی را در پی دارد.

 بدین وسیله می‌توانید در فواصل دور و نزدیک شهر تردد نموده و از مکان‌های دیدنی بازدید کنید. اجاره آسان خودرو در ساری نه تنها برای مسافران بلکه برای مردم شهر نیز پر سود است. اجاره خودرو برای کسانی که به دلایل گوناگون ماشین ندارند نیز مناسب است. این افراد می‌توانند با انتخاب یک خودرو متناسب با بودجه خود، در شهر تردد کرده و نیازهای خود را برطرف نمایند.

 

قیمت کرایه ماشین در ساری

اجاره ماشین در ساری

از جمله اصلی ترین چالش کاربران برای کرایه خودرو در ساری ، قیمت آن است. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که اجاره خودرو بسیار پر هزینه است و هر کسی از عهده آن بر نمی‌آید. این یک تصور غلط است؛ زیرا در بفرمان انواع خودروها با بازه‌های قیمتی مختلفی اجاره داده می‌شوند. بفرمان با در نظر داشتن نیاز، سلیقه و بودجه مردم جامعه، تنوع ماشین بالایی دارد. بدین وسیله افراد با در نظر داشتن بودجه و نیاز خود، به انتخاب خودروی مناسب می‌پردازند. خودروهای لوکس و اقتصادی موجود در سامانه بفرمان قیمت منصفانه‌ای دارند و نیاز کاربران را رفع می‌کنند.

افرادی که ماشین خود را برای کرایه ماشین در ساری ثبت نموده‌اند نباید برای آسیب‌های احتمالی ناراحت و یا نگران باشند. بفرمان تمامی خودروها را پس از اخذ بیمه به کاربران اجاره می‌دهد. این موضوع آسودگی خاطر هر دو طرف اجاره خودرو را به دنبال دارد. اجاره آسان خودرو در ساری و قیمت‌های آن برای مسافران مقرون به صرفه است. این افراد می‌توانند بخشی از بودجه مورد نظر را ذخیره کرده و به افزایش مدت زمان سفر اختصاص دهند. اگر شما به ساری سفر کرده‌اید و بودجه محدودی برای کرایه خودرو در ساری دارید اصلا نگران نباشید. بفرمان به شما در یافتن خودرو مناسب کمک می‌کند.

به طور کلی قیمت کرایه ماشین در ساری به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این پارامترها می‌توان به مدت زمان اجاره، نوع خودرو، با راننده و بدون راننده بودن خودرو و همچنین نوع بیمه انتخابی اشاره کرد. بیمه اجاره خودرو در سطوح گوناگونی ارائه می‌شود و هر کدام مبلغ مشخصی دارند. هر چه برای بیمه اجاره خودرو بیشتر هزینه کنید، در صورت آسیب به خودرو خسارات کمتری را پرداخت خواهید کرد. اجاره ماشین ارزان در ساری

اجاره آسان خودرو در ساری شامل انواع خودرو می‌باشد. سامانه بفرمان تمرکز اصلی خود را بر خودروهای اقتصادی قرار داده است تا از این طریق افراد با بودجه محدود نیز بتوانند خودرویی اجاره کنند. شما می‌توانید به اپلیکیشن و یا سایت بفرمان مراجعه کنید و با بررسی خودروهای ارزان و اقتصادی، خودروی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 کرایه خودرو در ساری و قیمت‌های پایین خودروهای اقتصادی نشان دهنده بی‌کیفیت بودن این خودروها نیست‌. بفرمان نسبت به تمامی خودروهای ثبت شده در سامانه حساس است و تنها خودروهای با کیفیت را ثبت می‌نماید. پس با خیالی آسوده خودروی ارزان و مقرون به صرفه‌ای را اجاره کنید و از سفر خود لذت ببرید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در ساری

 برای کرایه ماشین در ساری به مدارک معتبری نیاز است تا اجاره ماشین با موفقیت انجام شود. اولین موضوع قابل توجه، در نظر داشتن سن فرد اجاره‌کننده است. اگر شما کمتر از ۲۰ سال سن دارید پس وقت خود را برای اجاره خودرو تلف نکنید.‌ برای اجاره خودرو باید حداقل ۲۰ سال سن داشته باشید و گواهینامه شما دست کم دارای ۶ ماه اعتبار باشد. برای کرایه خودرو در ساری ارائه کپی کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است. علاوه بر این باید احراز محل سکونت و یا محل کار انجام شود تا اطمینان لازم کسب گردد.

برای اجاره آسان خودرو در ساری باید مبلغی را به عنوان ودیعه پرداخت و در زمان بازگشت آن را تحویل بگیرید. ارائه چک و سفته برای دریافت خودرو ضروری است و در صورت عدم دسترسی به این دو، مبلغ ودیعه به اندازه  ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. این مبلغ پس از اتمام زمان اجاره و تحویل خودرو، به حساب فرد اجاره‌کننده واریز می‌گردد.

همچنین شما در سفر به سایر شهرهای شمال کشور می توانید اقدام به اجاره خودرو در رشت و سایر شهرها نمایید. 

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو