بفرمان

با «بفرمان» ماشینتون رو اجاره بدین و کسب درآمد کنید

می‌دونستین ماشین‌ها چقدر در روز بیکارن و شما می‌تونید از این زمان‌های بیکاری ماشینتون کسب درآمد کنید؟

اجاره آسان ماشین در بابل با شرایط و قیمت مناسب

همه ما شهرهای شمالی کشور را به عنوان جذاب‌ترین مقاصد گردشگری و تفریحی می شناسیم. شهر بابل با قدمت تاریخی هزار ساله و طبیعت منحصر به فرد، آب و هوای بسیار مساعد، روستاهای بکر و حتی صنایع دستی ویژه، از جمله مناسب‌ترین شهرهای تفریحی محسوب می شود. این شهر دارای پناهگاه های حیات وحش، و طبیعت بکری است و همین موضوع سبب شده این شهر ماه های مختلفی از سال پذیرای هزاران مسافر و بازدید کننده باشد. شهر بابل در مقایسه با سایر شهرهای واقع شده در استان مازندران، هوای متعادل تر و مطلوبی دارد. به همین دلیل می توان گفت در فصول مختلف می توان به این شهر سفر کرد. اگر در حال حاضر خودروی شخصی ندارید، یا برای سفر خودرویی جادارتر، شیک‌تر و سالم‌تر نیاز دارید و می خواهید در هر فصل و زمانی به این شهر زیبا سفر کنید، می توانید خودرو اجاره کرده و از سفر خود لذت ببرید. در صورتی که با خدمات و امکانات سامانه اجاره خودرو آشنا نیستید، تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.

اجاره ماشین در بابل، یکبار ثبت‌نام کنید

در طی سال های اخیر مردم بیشتر از قبل برای سفر کردن، انجام کارهای ضروری در شهر محل سکونت، و حتی ترددهای بیرون از شهر، از ماشین های اجاره ای استفاده می کنند. گاهی، استفاده از تاکسی های اینترنتی و شهری، بهترین گزینه نیست، و با اجاره خودرو برای یک یا چند روز، بهتر و راحت تر به امور کاری و تفریحی خود خواهید رسید. خوشبختانه با گسترش شرکت‌ها و سامانه های اجاره خودرو، مردم در سراسر ایران برای اجاره ماشین آزادی عمل بیشتری پیدا کرده اند. این امکان در شهر بابل نیز فراهم شده که بدون فوت وقت، و صرف هزینه های زیاد بتوانید به هر نقطه از شهر، روستاهای بکر اطراف، و حتی سایر شهرستان های استان مازندران سفر کنید. اگر اهل این شهر هستید، قصد سفر رفتن و بازدید از روستاها و شهرهای اطراف دارید، و فعلا خودروی شخصی شما در دسترس نیست می توانید با اجاره خودرو از سامانه بفرمان هر نوع خودرویی را که دوست دارید، با شرایط آسان و قیمت مناسب اجاره کنید. اگر اهل شهر بابل هم نیستید، و قصد سفر کردن به این شهر را دارید، در هر نقطه از ایران که باشید، می توانید خودروهای موجود در این سامانه را اجاره کرده و سفر کنید. سامانه بفرمان از طریق همکاری دو جانبه با مالکان خودرو، امکان اجاره دادن ماشین، و کسب درآمد را برای آن ها در سراسر ایران فراهم کرده است. پس اگر به سایت یا اپلیکیشن بفرمان مراجعه کردید و خودروی مورد نظر خود را نیافتید، ناامید نشوید، اطلاعات خود را ثبت کنید تا درصورت موجود شدن خودرو به شما اطلاع رسانی شود.

مزایای اجاره ماشین در بابل با اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان

تصور کنید در یک روز بارانی، یا یک روز گرم در تابستان باید کارهای ضروری و اداری را انجام دهید. همچنین ممکن است یک روز بخواهید به سفر بروید. در این شرایط اگر خودروی شخصی نداشته باشید، یا اگر ماشین شما به تعمیرات اساسی نیاز داشته باشد، چه کاری انجام می دهید؟ سفر کردن با تاکسی های اینترنتی، احتمالا هزینه بیشتری نسبت به اجاره خودرو خواهد داشت، ضمن اینکه همیشه در اختیارتان نیست. علاوه بر این، رفت و آمد کردن در شهر با وسایل حمل و نقل عمومی در بسیاری از شرایط ممکن است باعث تلف شدن وقت زیادی شود.

در چنین شرایطی یکی از بهترین روش ها اجاره خودرو از سامانه های ارائه کننده خدمات اجاره ماشین است. سامانه اجاره خودرو بفرمان با داشتن تعدادی خودروی متنوع، و ایجاد بستری برای همه صاحبان خودرو برای ثبت نام و اجاره خودروهایشان، امکان اجاره ماشین در سراسر ایران را برای هموطنان عزیر فراهم کرده است. برای استفاده از انواع خودروهای اجاره ای و اجاره ماشین در بابل، می توانید اپلیکیشن این سامانه را نصب کرده و خودروی متناسب با نیاز خود را ثبت کنید. این سامانه به کاربران مختلف امکان اجاره ماشین های مختلف را با قیمت های مختلف و مقرون به صرفه فراهم کرده است. کافی است خودروی مورد نظر را در بازه زمانی مورد نظر از طریق اپلیکیشن بفرمان انتخاب کنید. در صورتی که خودرو در این زمان آزاد باشد، به شما اطلاع داده می شود.

از جمله مزایای دیگر اجاره ماشین در بابل از طریق بفرمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان اجاره خودرو به صورت ساعتی، روزانه، ماهانه
  2. قیمت مقرون به صرفه
  3. کاهش هزینه سفر
  4. تنوع زیاد برای انتخاب خودروی مورد نظر
  5. امکان تحویل و استرداد خودرو در مکان مورد نظر
  6. کاربری ساده اپلیکیشن

قیمت مقرون به صرفه

نحوه کار آسان با اپلیکیشن

تنوع در انتخاب انواع خودرو

امکان اعتبار سنجی مشتریان

اجاره خودرو به صورت ساعتی یا روزانه

امکان تحویل خودرو در مکان مورد نظر

اجاره ماهانه خودرو در بابل

علاوه بر امکان اجاره روزانه خودرو، می توانید حتی به صورت ماهانه یا هر مدت زمانی که به ماشین نیاز دارید، ماشین اجاره کنید. همان طور که در پاراگراف های بالاتر اشاره شد، بفرمان از طریق همکاری دو جانبه و مشترک با مالکان خودرو، انواع خودروهای ایرانی و خارجی را با قیمت  های مقرون به صرفه و شرایط آسان، اجاره می دهد. بابل یکی از زیباترین و بکرترین مناطق شمالی ایران محسوب می شود. به همین دلیل سفر کردن در هر زمانی به این شهر لذت بخش است. برای مثال در صورتی که هر فصلی از سال بخواهید به این شهر سفر کنید، می توانید به صورت ماهانه یا متناسب با تعداد روزهای مورد نیاز، ماشین اجاره کنید. برای این کار حتما باید از روزهای قبل وارد اپلیکیشن شده و بازه زمانی درخواستی خود را همراه با ماشین مورد نظر انتخاب کنید. در صورتی که در این مدت زمان مالک خودرو به ماشین نیاز نداشته باشد، نتیجه درخواست شما بررسی شده و از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود. سپس می توانید به صورت ماهانه آن را در اختیار داشته باشید. در این روش ممکن است رنت خودرو فقط برای برخی از خودروها امکان پذیر باشد. در این روش باید کل مبلغ اجاره ماشین را همان ابتدا، پرداخت کنید. همچنین اگر امکان پرداخت کل هزینه را به صورت یک جا ندارید، می توانید ابتدا مبلغ ۱۵ روز از کل مبلغ هزینه اجاره ماهانه خودرو را پرداخت کنید. سپس هزینه ۱۵ روز باقی مانده را واریز کنید.

چگونه با اپلیکیشن بفرمان در بابل ماشین اجاره کنیم؟

با این وجود این که اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان با طراحی رابط کاربری ویژه و آسانی طراحی شده، و کار کردن با آن بسیار آسان است. اما برخی از کاربران ممکن است برای درخواست و ثبت سفارش اجاره خودرو سوالاتی داشته باشند. از جمله مهم ترین سوالات متداول اجاره خودرو در بابل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سوالات متداول اجاره خودرو در بابل

یکی از قوانین اصلی برای اجاره خودرو در بابل داشتن مدارک شناسایی شخصی است که می خواهد ماشین را در اختیار داشته باشد. از جمله مدارک مهم برای اجاره ماشین می توان موارد زیر را نام برد:

  • شناسنامه یا کارت ملی
  • درج محل سکونت
  • ارائه مدرک شغلی
  • ارائه چک یا سفته بانکی معتبر با پرداخت ۱۰ درصد ودیعه نقدی
  • پرداخت مبلغ اجاره ماشین که بعد از انتخاب نوع ماشین تعیین می شود.

بله. تمام خودروهای موجود در سامانه اپلیکیشن دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند. فرد اجاره کننده خودرو می تواند با خرید بیمه متناسب با نوع خودرو، میزان تعهدات خود را در قبال بفرمان در صورت بروز خسارت یا حادثه کاهش دهد.

بله. زمان اجاره خودرو صرفا می توانید روزانه ۲۰۰ کیلومتر مسافت طی کنید. در صورتی که مسافت بیشتری را طی کنید، طبق قرارداد تعیین شده و به توافق رسیده بین طرفین، باید مبلغی را به عنوان مسافت طی شده بیشتر پرداخت کنید.

بله. اما در این شرایط باید درخواست خود را چند روز قبل در سامانه یا اپلیکیشن ثبت کنید. در صورتی که در بازه زمانی مورد نظر خودرو آزاد بود، نتیجه به اطلاع شما خواهد رسید. در غیر این صورت خودرو فعلی با یک خودرو دیگر تعویض و جایگزین می شود.

در هر زمان و مکانی در شهر بابل از جمله راه آهن، فرودگاه، محل زندگی، محل کار، دانشگاه، و … می توانید خودرو را از راننده تحویل بگیرید. در صورتی که فرد بخواهد زمان استرداد خودرو مکان را تغییر دهد، هزینه ای تحت عنوان تحویل در محل تعیین می گردد.

برای اطلاع از شرایط و سوالات متداول بیشتر در ارتباط با اجاره ماشین از اپلیکیشن بفرمان اینجا کلیک کنید. 

Scroll to Top
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو