بفرمان

یک سفر لذت بخش به رشت ، با اجاره خودرو از بفرمان

اجاره خودرو در رشت

شهر رشت یکی از شهرهای بی نظیر واقع در شمال کشور است که جاذبه های طبیعی زیبا و بسیار چشم نوازی دارد. شهر رشت با آب و هوای معتدل، به شهر باران معروف است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این شهر علاوه بر طبیعت زیبا و منحصر به فردی که دارد، دارای مساجد، خانه های روستایی با معماری بسیار زیبا، و بناهای تاریخی نیز است. هر ساله افراد زیادی پس از آشنا شدن با طبیعت و جاذبه های این شهر، بار سفر برای دیدن از این شهر می بندند. زیبایی های این شهر و هوای مطلوب آن به گونه ای است که هر ساله به تعداد بازدید کنندگان آن افزوده می شود. اگر قصد سفر  و بازدید از شهر رشت را دارید، یکی از روش های مقرون به صرفه و ارزان، اجاره خودرو در رشت است. با اجاره خودرو می توانید به راحتی به روستاهای اطراف این شهر ایمن سفر کنید. 

اجاره خودرو آنلاین در رشت

شهر رشت همانند بسیاری از شهرهای شمالی ایران، طبیعت فوق العاده ای دارد. اما در برخی شرایط افراد به دلیل در دسترس نبودن خودروی شخصی، زیاد بودن مسیر و راه، یا تعداد زیاد افراد خانواده از سفر کردن با خودروهای حمل و نقل عمومی اجتناب می کنند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، با اجاره ماشین در رشت، می توانید از کلیه جاذبه های این شهر با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه سفر کنید. اجاره خودرو اقتصادی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که زمان و فرصت کافی برای سفر کردن با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را ندارند. با داشتن یک خودرو متناسب با تعداد همسفران به راحتی امکان بازدید از کلیه مناطق و جاذبه های این شهر را خواهید داشت.  چون در هر کجای روستا و در هر محلی که بخواهید می توانید توقف کنید و از این طبیعت بکر و زیبا و هوای مطبوع لذت ببرید. سامانه اجاره خودرو بفرمان فعالیت خود را با اجاره ماشین های اقتصادی به منظور افزایش رضایت مشتریان محترم قرار داده است. با نصب اپلیکیشن بفرمان می توانید خودروی مورد نظر برای اجاره کردن را پیدا کرده و درخواست خود را ثبت کنید.  اما در صورتی که خودروی مورد نظر شما در لیست خودروهای موجود نبود، کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا در این مورد به شما راهنمایی کنند. 

قیمت اجاره خودرو در رشت

یکی از سوالات اصلی مشتریان قیمت اجاره ماشین است. قیمت اجاره ماشین در رشت نیز با توجه به نوع خودرو و تعداد روزهایی که قصد اجاره کردن خودرو را دارید، متغیر و متفاوت خواهد بود. با توجه به تنوع زیادی که برای خودروهای مختلف در اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان وجود دارد، متناسب با نیاز خود به صورت روزانه و  حتی ماهانه می توانید اقدام به اجاره خودرو کنید. در این شرایط نیز قیمت اجاره خودرو متفاوت خواهد بود و قیمت نهایی پس از انتخاب بازه زمانی و نوع خودرو تعیین می گردد. 

اجاره آسان خودرو در رشت

با استفاده از اپلیکیشن اجاره خودروی بفرمان در هر کجا که هستی ماشین مورد علاقه ات رو اجاره کن
اجاره سریع خودرو

اجاره روزانه ماشین در رشت

برای همه ما اتفاق افتاده که صرفا چندین ساعت در روز به خودرو برای رفت و آمد در شهر برای انجام کارهای اداری، خرید کردن، و انجام کارهای روزمره نیاز داشته باشیم. در چنین شرایطی اگر خودروی شخصی ندارید، اگر خودروی شخصی شما خراب شده، می توانید به صورت روزانه اقدام به اجاره ماشین در رشت کنید. برای رسیدگی و انجام کارهای روزانه اجاره ماشین بسیار مقرون به صرفه تر از استفاده از تاکسی های معمولی یا تاکسی های شهری خواهد بود. با نصب اپلیکیشن بفرمان می توانید خودروی اقتصادی و اکونومی مورد نظرتان را متناسب با بودجه یا نیازی که دارید، اجاره نمایید. پس از ثبت درخواست ار طریق اپلیکیشن، درخواست شما بررسی شده و نتیجه طی یک پیامک به شما اعلام خواهد شد.

اجاره ماهانه ماشین در رشت

یکی از بهترین مزایای اجاره خودرو در بفرمان، امکان دریافت و استفاده از ماشین های اجاره ای به صورت ماهیانه است. برای مثال ممکن است خودروی شما نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد. در چنین شرایطی اگر نیاز برای انجام کارهای ضروری در شهر رشت، برای سفر به این شهر نیاز به خودرو دارید، می توانید به صورت ماهانه اقدام به اجاره خودرو نمایید.  برای اجاره ماهانه ماشین لازم است که قبل از تحویل و اجاره ماشین، مبلغ ماهانه را همراه با ودیعه نقدی معادل اجاره یک  ماه پرداخت کنید. اما در صورتی که امکان پرداخت به صورت یک جا را ندارید، می توانید ابتدا ودیعه نقدی و اجاره ۱۵ روز را پرداخت کرده و پس از ۱۵ روز مابقی مبلغ را پرداخت نمایید. 

سوالات متداول اجاره خودرو در رشت

برای اجاره ماشین در رشت لازم است که مدارکی را زمان اجاره کردن به این مجموعه تحویل داده تا از آن ها استعلام گرفته شود. از جمله مهم ترین مدارک لازم برای اجاره ماشین در رشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گواهینامه معتبر با مدت زمان اعتبار ۶ ماه برای افراد بالای ۲۰ سال
  • ارائه مدرک شغلی همراه با آدرس محل سکونت
  • پرداخت مبلغ اجاره خودرو که  پس از تعیین نوع خودرو تعیین می گردد.
  • ارائه چک بانکی یا سفته معتبر متناسب با مبلغ کل خودرو. سفته یا چک را می توان با پرداخت ۱۰ درصد ودیعه نقدی جایگزین کرد.

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان زمان اجاره خودرو اطلاع از بیمه شدن خودروهای اجاره ای است. تمامی خودروهای موجود در بفرمان دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند. در صورتی که شخص اجاره کننده بیمه را از بفرمان خریداری کند، در صورت بروز حوادث و خسارت از میزان تعهدات او کاسته می شود.

امکان تحویل گرفتن و عودت خودروهای اجاره ای در فرودگاه، ترمینال های مسافر بری، هتل، درب منزل، درب خوابگاه یا دانشگاه، در محل کار، و حتی در سایر شهرهای ایران وجود دارد. به طور پیش فرض، تحویل و عودت خودرو در محل مورد نظری که فرد اجاره کننده مشخص می کند، صورت می گیرد. در صورت لزوم نیز امکان تغییر محل تحویل یا استرداد خودرو وجود دارد. لازمه این تغییر مسیر پرداخت هزینه اضافی است که عمدتا مربوط به هزینه رفت و آمد می باشد.

بله. فرد اجاره گیرنده خودرو در هر روز صرفا می تواند ۲۰۰ کیلومتر طی کند. در صورتی که از این حد مجاز فراتر رود، طبق قرارداد تعیین شده، مسافت اضافه برآورد شده و مشتری باید هزینه اضافه پرداخت کند.

بله. در این شرایط باید از قبل برای رزرو و تمدید مجدد اقدام کنید. در صورتی که خودروی مورد نظر در تاریخ تعیین شده اشغال نباشد، با پرداخت هزینه مجدد می توان مجددا خودرو اجاره کرد. در غیر این صورت با یک خودروی دیگر جایگزین خواهد شد.

اجاره خودرو در شهرهای شمال کشور

شما برای سفر در سایر شهرهای شمالی کشور می توانید از سامانه آنلاین اجاره خودرو بفرمان خودرو اجاره کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحات اجاره خودرو در ساری و اجاره خودرو در بابل مراجعه کنید. 

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو