بفرمان

اجاره ماشین در زنجان با شرایط آسان و بدون راننده

اجاره خودرو در زنجان

شهر زنجان مرکز استان زنجان در شمال غربی کشورمان است و از زیباترین و تاریخی ترین شهرهای کشور محسوب می شود. این شهر دارای آب و هوای مطبوع و دلنشین و جاهای دیدنی بسیار زیادی است. به همین دلیل هر ساله مقصد گردشگری خیل زیادی از هموطنانمان است. مردم زنجان بسیار خونگرم و مهربان و مهمان نواز هستند و برای مهمانانی که از سایر نقاط کشورمان به این شهر وارد می شوند احترام ویژه ای قائل می شوند. در واقع مهمان نزد آن ها  دارای ارج و منزلت فراوانی است. ماه های اردیبهشت تا مرداد بهترین زمان سفر به این شهر زیبا است اما این شهر برای کسانی که قصد سفر در زمستان را هم دارند مقصد جذابی به حساب می آید. چرا که بارش برف و وجود مناظر سفید پوش و بکر و بی نظیر و همچنین پیست اسکی هر بیننده ای را از تماشای این طبیعت دلنشین سر ذوق می آورد. همچنین به دلیل وجود چندین دانشگاه با رتبه علمی بالا، شهر زنجان هر ساله میزبان تعداد زیادی دانشجو می باشد. در صورتی که قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، یا در این شهر دانشجو هستید و خودرو شخصی خود در اختیار ندارید پیشنهاد ما اجاره خودرو در زنجان با شرایط آسان است که می توانید از طریق اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان، برای اجاره خودرو دلخواه خود اقدام نمایید. 

اجاره ماشین ارزان در زنجان

سامانه بفرمان نه فقط در شهر زنجان بلکه در اقصی نقاط کشور عزیزمان این امکان را فراهم آورده که هر شخص واجد شرایط بتواند بر اساس بودجه و نیاز خود، خودرو دلخواه خود را انتخاب و سپس اجاره نماید. اجاره ماشین ارزان در زنجان و سایر شهرها یکی از دغدغه های بسیاری از شهروندان می باشد.  سامانه بفرمان بیشترین تمرکز خود را بر فراهم آوردن بستری برای ارائه خودروهای اکونومی و اقتصادی قرار داده است. بنابراین هر کسی که نیاز به خودرو برای اجاره کردن دارد می تواند بدون هیچ نگرانی و دغدغه مالی ماشینی مطابق با سلیقه خود اجاره نماید. فقط کافی است ابتدا اپلیکیشن بفرمان را نصب و در آن ثبت نام نمایید. پس از آن می توانید در صورتی که برای مدت معینی به ماشین خود نیاز ندارید و قصد کسب در آمد دارید خودرو خود را برای اجاره دادن ثبت نام نمایید. کسانی هم که قصد اجاره کردن خودرو دارند، پس از نصب اپلیکیشن و عضویت در آن به راحتی می توانند از بین طیف وسیعی از خودروها در انواع و مدل ها و قیمت های مختلف، خودرو مورد نظر خود را انتخاب و اجاره نمایند. 

هزینه اجاره خودرو در زنجان

همان طور که قبلا ذکر شده سامانه بفرمان دست افراد را برای انتخاب خودرو از میان تعداد زیادی ماشین برای اجاره کردن باز گذاشته است. به گونه ای که در هنگام انتخاب خودرو از طریق سامانه بفرمان در زنجان  شما انواع مختلفی از خودروها را در مدل ها و قیمت های متفاوت پیش روی خود می بینید. تعیین قیمت خودرو های اجاره ای بر اساس فاکتور هایی مانند پایین یا بالا بودن مدل خودرو، ایرانی و خارجی بودن خودرو، ماه و فصل اجاره خودرو، میزان کارکرد ماشین، ایمنی و سلامت بدنه خودرو، نوع بیمه خودرو، تعداد روزهای رنت خودرو و … صورت می پذیرد. نکته حائز اهمیت این است که بفرمان همیشه دغدغه رضایت خاطر مشتریان از قیمت ها را داشته است. بنابراین منصفانه و عادلانه بودن نرخ اجاره خودرو ها همواره سرلوحه کار بفرمان بوده است.

مدارک و شرایط لازم برای اجاره خودرو در زنجان

اجاره ماشین در شهر زنجان از طریق سامانه بفرمان به راحتی امکان پذیر است و تنها کافی است با داشتن چند شرط و ارائه چند مدرک خودرو دلخواه خود را از طریق اپلیکیشن بفرمان انتخاب و اجاره نمایید.

شرایط مورد نیاز برای رنت خودرو:

  • شرط سنی: فردی که می خواهد خودرو را اجاره نماید باید حداقل دارای سن بیست سال سن باشد. در صورت نداشتن این سن به هیچ عنوان نمی توانند برای رنت ماشین اقدام نمایند.
  • شرط گواهینامه رانندگی : شرط دیگر برای واجد شرایط اجاره خودرو بودن این است که حداقل شش ماه از زمانی که گواهینامه خود را دریافت کرده اید گذشته باشد و سپس اقدام به اجاره خودرو نمایید.

مدارک شناسایی مورد نیاز برای اجاره خودرو در زنجان:

  • ارائه کارت ملی یا شناسنامه عکس دار
  • گواهی معتبر اشتغال به کار مانند فیش حقوقی و یا اجاره نامه مغازه یا دفترچه تامین اجتماعی
  • گواهی برای احراز آدرس دقیق محل کار و محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو 
  • پرداخت مبلغ کرایه به صورت کامل یا به صورت توافقی در زمان تحویل خودرو 
  • ارائه چک یا سند معتبر یا سفته و یا پرداخت مبلغی حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد ارزش فعلی خودرو به عنوان ودیعه که در صورت آسیب ندیدن خودرو پس از پایان مدت اجاره و پس دادن خودرو به طور کامل به اجاره کننده خودرو باز پس داده می شود.



مزایای اجاره خودرو از طریق اپلیکیشن بفرمان در زنجان

 

از مزایای رنت خودرو در زنجان با استفاده از بفرمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

💚 همه خودروهای موجود در سامانه بفرمان دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند. 

💚 شما می می توانید خودرو در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید و یا پس از اتمام زمان اجاره خودرو تحویل دهید.

💚 همواره بازه گسترده ای از مدل های مختلف خودرو از خودرو های اقتصادی و قیمت مناسب گرفته تا خودرو های لوکس و تشریفاتی در اپلیکیشن وجود دارد.

💚 قیمت  خودروهای اجاره ای اپلیکیشن بفرمان منصفانه تعیین می شود چرا که بفرمان بر روی مساله قیمت منفصانه تمرکز دارد.

💚 نحوه نصب و عضویت در اپلیکیشن بفرمان و روند اجاره خودرو از طریق آن به سهولت انجام می پذیرد.

💚 خودروهای اجاره ای این اپلیکشن در اکثر شهرهای کشور در دسترس هستند.

💚 از طریق بفرمان امکان اجاره ماشین از یک ساعت تا چند روز و حتی ماهیانه وجود دارد. بنابراین حتی اگر قصد سفر های طولانی مدت نیز دارید شما می توانید پس از اتمام ماه اول اجاره خودرو با توافق با فرد اجاره دهنده و کسب رضایت وی، این مدت زمان را تمدید نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره اجاره خودرو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره خودرو با اپلیکیشن اجاره ماشین بفرمان اینجا کلیک کنید
سوالات متداول
Scroll to Top
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو