بفرمان

اجاره خودرو بدون راننده

اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

اجاره خودرو برای اجاره کننده می تواند چالش هایی داشته باشد، از اجاره یک خودروی خراب تا عدم پرداخت ودیعه نقدی در موعد مقرر یا درخواست اجاره دهنده (صاحب خودرو) برای دریافت مبلغ بیشتر در ازای بازگرداندن چک یا سفته.

مزایای اجاره خودرو از طریق بفرمان

در روند اجاره خودرو، پرداخت ودیعه و تحویل اسناد ضمانتی را نمی توان کلا حذف کرد چرا که اجاره دادن خودرو، برای اجاره دهندگان نیز امری پر از خطر است، از عدم استرداد خودرو پس از اتمام قرارداد، آسیب به خودرو و استهلاک آن تا مسائل حقوقی متنوعی که ممکن است پیش بیاید.

بخشی از این مسائل چه برای اجاره دهنده و چه برای اجاره کننده با حضور یک ناظر مطلع و داور بی طرف قابل حل است. خودرویی که تحویل و استرداد آن زیر نظر آن داور انجام شود، درصورت بروز اختلاف، توسط داور-ناظر راحت تر قابل حل خواهد بود. در عین حال اگر داور بی طرف با پیچیدگی های فرآیند اجاره خودرو آشنا باشد با دسترسی به تیم حقوقی، تیم فنی و تیم عملیات، بسیاری از مسائل را می تواند حل کند و اجاره خودرو را به بیزینسی پرمنفعت برای طرفین آن تبدیل نماید.

 

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

all

قراردادهای اجاره در بفرمان نهایتا یک‌ ماهه بسته می‌ شود و درصورت تمایل مشتری و صاحب خودرو در پایان قرارداد خودرو برای بازدید و بررسی، تحویل صاحب خودرو می شود و پس از بازدید و بررسی در یک قرارداد جدید، می تواند برای یک ماه دیگر در اختیار اجاره کننده قرار گیرد.

all

لازم است اجاره کننده به منظور اعتبارسنجی، تصاویر: گواهینامه، مدرک شغلی، و مدرک محل سکونت خود را برای بفرمان ارسال یا در اپلیکیشن بخش پروفایل کاربری بارگزاری نماید.

all

تحویل خودرو بعد از هماهنگی طرفین و پرداخت هزینه انجام می شود. این قابلیت وجود دارد که هزینه هنگام تحویل خودرو پرداخت شود.

این شرایط برای اجاره کنندگان خارجی یا ایرانیان مقیم خارج متفاوت خواهد بود. این افراد لازم است گواهینامه معتبر داشته و درصورتی که تمایل به پرداخت ودیعه نقدی ندارند، اصل پاسپورت خود را به منظور ضمانت استرداد خودرو، نزد صاحب خودرو یا شرکت بفرمان امانت بگذارند.

مدارک لازم برای اجاره ماشین چیست؟

روند اجاره کردن خودرو در اپلیکیشن بفرمان

روند تحویل خودرو

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو