بفرمان

با «بفرمان» ماشینتون رو اجاره بدین و کسب درآمد کنید

می‌دونستین ماشین‌ها چقدر در روز بیکارن و شما می‌تونید از این زمان‌های بیکاری ماشینتون کسب درآمد کنید؟

اجاره آسان ماشین در شیراز با شرایط و قیمت مناسب

شهر شیراز جزء یکی از پر چمعیت ترین شهرهای ایران محسوب می شود که سالانه پذیرای میلیون ها نفر مهمان و بازدید کننده است. این شهر زیبا در برخی از ایام سال مانند عید نوروز و ماه های مختلف تابستان بیشترین تعداد مسافر و بازدید کننده را دارد. با این وجود در باقی ایام سال نیز شهر شلوغ و پر جمعیتی است. با افزایش جمعیت، رفت و آمد در این شهر مانند سایر شهرهای بزرگ ایران دشوار و زمان بر شده است. به گونه ای که بسیاری از ساکنین این شهر برای رفت و آمد و انجام کارهای روزمره استفاده از تاکسی های اینترنتی را انتخاب می کنند. در واقع ترجیح می دهند برای جلوگیری از هزینه های تعمیر و نگه داری خودروی شخصی خود، از تاکسی استفاده کنند. در صورتی که امروزه هزینه های رفت و آمد با این تاکسی ها نیز افزایش یافته است. علاوه بر این، رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی هم نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی دارد. در این شرایط با اجاره ماشین در شیراز با هزینه مقرون به صرفه می توانید در هر ساعت و هر مکانی خودرویی را اجاره کرده و از آن استفاده کنید. سامانه بفرمان امکان اجاره کردن انواع ماشین های مختلف با قیمت های متفاوت را برای کلیه ساکنین شهر شیراز و حتی سایر شهرهای ایران فراهم کرده است.

مزایای اجاره ماشین در شیراز با اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان

هزینه اجاره ماشین در مقایسه با تاکسی اینترنتی یا صرف زمان در وسایل حمل و نقل عمومی بسیار مقرون به صرفه تر است. علاوه بر این، همه ما حداقل یک بار این تجربه را داشته ایم که خودروی شخصی مان در تعمیرگاه باشد و قصد انجام کارهای ضروری را داشته باشیم. در چنین وضعیتی می توانید با اجاره خودرو در شیراز، به  هر نقطه ای از این شهر که می خواهید رفت و آمد کنید. علاوه بر این، حتی اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با رنت خودرو در شیراز می توانید از دیدن جاذبه های تاریخی و زیبای این شهر لذت ببرید. در صورت لزوم نیز می توانید برای رفت و آمد آسان تر اپلیکیشن های مسیریاب را نصب کرده و از نزدیک ترین و خلوت ترین مسیرها رفت و آمد کنید. با استفاده از اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان می توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود هر خودرویی را دوست دارید، انتخاب کنید. امکان اجاره خودرو از طریق این سامانه به صورت ساعتی، روزانه و ماهانه وجود دارد.

قیمت مقرون به صرفه

نحوه کار آسان با اپلیکیشن

تنوع در انتخاب انواع خودرو

امکان اعتبار سنجی مشتریان

اجاره خودرو به صورت ساعتی یا روزانه

امکان تحویل خودرو در مکان مورد نظر

اجاره خودروهای ایرانی و خارجی در شیراز

تجربه سفر رفتن یا رانندگی کردن با خودروهای مختلف ایرانی و خارجی برای برخی افراد و به ویژه جوانان بسیار لذت بخش است. اما ممکن است همه اقشار جامعه توان خریدن یک یا دو خودرو را نداشته باشند. اما از طریق اجاره کردن خودروهای ایرانی و خارجی می توانید این لذت را تجربه کنید. علاوه بر این، در صورتی که قصد خرید یک خودرو را دارید و می خواهید با آپشن های خودرو آشنا شوید. همچنین اگر بین خرید دو خودرو مردد مانده اید، می توانید خودرو یا خودروهای مورد علاقه خود را اجاره کرده و با آن ها رانندگی کنید. با امکان اجاره خودروهای ایرانی و خارجی از طریق سامانه بفرمان می توانید پیش از خرید از کیفیت و آپشن های خودرو اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر این، در صورتی که قصد استقبال کردن از مهمانان خاص در شیراز را دارید، می توانید خودروهای خارجی را با شرایط آسان از بفرمان اجاره کنید.

اجاره روزانه خودرو در شیراز

در برخی شرایط ممکن است همه ما نیاز ضروری و مبرم به رفت و آمد در شهر و انجام کارهای اداری و ضروری را داشته باشیم. اما در صورتی که خودروی شخصی نداشته باشید، یا خودروی شخصی به هر دلیلی در دسترس نباشد، چه می کنید؟ بدیهی است که انجام کارهای اداری یا روزمره در شهر شلوغی مانند شیراز زمان بر است. در چنین مواقعی با اجاره روزانه خودرو در شیراز می توانید بدون پرداخت هزینه زیاد برای تاکسی، به راحتی به هر نقطه از شهر بروید. اگر اهل شیراز هستید، حتما با مسیرهای خلوت تر این شهر آشنا هستید. اما اگر حتی اهل این شهر نیستید و فقط برای چند ساعتی در این شهر حضور دارید، با اجاره خودرو در شیراز با خیال راحت می توانید به انجام کارهای خود بپردازید.

اجاره ماهانه خودرو در شیراز

علاوه بر امکان اجاره خودرو به صورت روزانه، اجاره ماهانه خودرو در شیراز نیز وجود دارد. اگر برای چندین ماه خودروی شخصی تان در دسترس نیست. همچنین اگر خودروتان نیاز به تعمیرات اساسی دارد. اگر قصد سفر طولانی به شهری دیگر را دارید، با اجاره خودرو در شیراز به صورت ماهانه می توانید با خیال راحت و قیمت مناسب سفر کنید. شرایط اجاره خودرو به صورت ماهانه با اجاره روزانه متفاوت است. برای این کار لازم است که از قبل نوع خودرو و بازه زمانی که به خودرو نیاز دارید، را از طریق اپلیکیشن اجاره خودرو بفرمان درخواست دهید. در صورتی که در بازه زمانی مورد نظر شما خودرو آزاد باشد و مالک خودرو به آن نیازی نداشته باشد، نتیجه درخواست به شما اعلام می شود.

اجاره ماشین ارزان و اقتصادی در شیراز 

یکی از بهترین مزایای اجاره ماشین در شیراز با استفاده از سامانه بفرمان، داشتن انواع خودروهای اقتصادی و مقرون به صرفه است. این سامانه از طریق همکاری با مالکان خودرو دارای انواع خودروهای اکونومی و ارزان است که این خودروها را با قیمت مقرون به صرفه در سراسر شهرهای ایران اجاره می دهد. در صورت لزوم متناسب با بودجه و نیاز خود می توانید هر خودرویی را که دوست دارید، با قیمت مناسب اجاره کنید. روند اجاره ماشین در شیراز به صورت ماهانه بدین صورت است که مبلغی به عنوان تخفیف از کل مبلغ حساب کسر می شود. به همین دلیل باید قبل از اجاره خودرو و تحویل گرفتن آن اجاره ماهانه را پرداخت کنید. همچنین لازم است که ودیعه ای نقدی که با توجه به نوع ماشین تعیین می شود، پرداخت نمایید. اما در صورتی که توان پرداخت کل هزینه را به صورت یک جا ندارید، می توانید ابتدا ودیعه نقدی و ۱۵ روز از کل اجاره را پرداخت نمایید. پس از ۲ هفته، مجددا مابقی اجاره ۱۵ روز را پرداخت کنید.

سوالات متداول اجاره خودرو در شیراز

مدارک ضروری اجاره خودرو در شیراز همانند سایر شهرهای ایران است. از مهم ترین شرایط می توان به داشتن حداقل ۲۰ سال سن، داشتن گواهینامه معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار زمانی، و ارائه مدارک شناسایی زیر اشاره کرد:

  • شناسنامه یا کارت ملی
  • ارائه مدرک شغلی و محل سکونت اجاره گیرنده
  • پرداخت اجاره ماشین که پس از انتخاب ماشین در اپلیکیشن بفرمان تعیین می شود.
  • ارائه چک یا سفته بانکی یا پرداخت ۱۰ درصد ودیعه نقدی

بله. کلیه خودروهای موجود در سامانه بفرمان دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند. با خرید بیمه از بفرمان می توانید میزان تعهدات خود در قبال بفرمان را در صورت بروز خسارت کاهش دهید.

بله. در صورتی که به مدت زمان بیشتری برای در اختیار داشتن خودرو نیاز دارید، لازم است که سریعا درخواست خود را ثبت کنید. در صورتی که در بازه زمانی تعیین شده مالک خودرو به خودرو نیاز نداشته باشد، می توانید مجددا از خودرو استفاده کنید. در غیر این صورت یک خودروی دیگر جایگزین آن خواهد شد.

بله. کلیه خودروهایی که از طریق سامانه بفرمان اجاره می کنید، دارای محدودیت مسافت هستند. امکان طی کردن روزانه فقط ۲۰۰ کیلومتر وجود دارد. در صورت طی کردن مسافت بیشتر، طبق توافق و قرار داد عقد شده مسافت بیشتر برآورد شده و فرد اجاره گیرنده باید مابقی مبلغ را پرداخت نماید.

امکان تحویل گرفتن و استرداد خودرو درب منزل، در فرودگاه، راه آهن، درب هتل، و سایر مکان های دیگر وجود دارد. به صورت پیش فرض تحویل و استرداد خودرو در مکانی که فرد اجاره گیرنده تعیین می کند، انجام می شود. در صورتی که فرد اجاره کننده زمان تحویل یا استرداد خودرو بخواهد محل را تغییر دهد، هزینه ای با نام تحویل در محل برآورد می شود. این هزینه مربوط به هزینه های رفت و آمد است.

برای اطلاع از شرایط و سوالات متداول بیشتر در ارتباط با اجاره ماشین از اپلیکیشن بفرمان اینجا کلیک کنید. 

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو