بفرمان

سفر با خودروی اجاره ای بهتر است یا خودروی شخصی؟

فهرست

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تصمیم درباره استفاده از خودروی اجاره ای یا خودروی شخصی برای سفر به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر شما به‌ دنبال راحتی و سهولت در سفر هستید، اجاره‌ی ماشین برای شما مناسب‌ تر است؛ زیرا نیازی به نگرانی در مورد نگهداری، تعمیرات و بیمه خودرو ندارید و به‌راحتی می ‌توانید خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید و پس از اتمام سفر آن را تحویل دهید. اما اگر شما به‌ دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها و آزادی بیشتر در برنامه‌ ریزی سفر هستید، شاید استفاده از خودروی شخصی گزینه مناسبی باشد؛ که البته باتوجه به گران شدن خودرو و هزینه‌های آن و همچنین استهلاک خودروی شخصی در سفر، به‌نظر می‌رسد امروزه اجاره خودرو به‌صرفه‌تر از استفاده از خودروی شخصی باشد.

اما به‌طور کلی، در انتخاب بین خودروی اجاره‌ای و خودروی شخصی، باید به نیازهای خود، بودجه و شرایط سفر دقت کرده و تصمیمی بگیرید که برای شما بهترین است.

مزایای استفاده از خودروی اجاره‌ای برای سفر

اجاره‌ی اتومبیل، می‌تواند مزایای زیادی را به‌ همراه داشته باشد که در زیر به تعدادی از این مزایا اشاره می‌ کنیم:

  1.  آزادی و انعطاف: با استفاده از خودروی اجاره‌ ای، شما می‌ توانید به سراسر شهر یا کشور سفر کنید، بدون اینکه نگران برنامه حمل و نقل عمومی باشید. شما می‌ توانید به دلخواه برنامه سفر کنید و زمان خود را به دلخواه صرف نمایید.
  2.  صرفه جویی در هزینه: اجاره‌ی خودرو معمولاً ارزان‌تر از خرید خودرو یا حتی سفر با تاکسی است. همچنین اگر شما به‌همراه چند نفر دیگر سفر می ‌کنید، هزینه بیشتری را می‌ توانید صرفه جویی کنید.
  3.  حریم خصوصی: خودروهای اجاره‌ای معمولاً جدید و باکیفیت هستند و برخلاف تاکسی‌ها، شما نیازی به این ندارید که با راننده‌ی آن‌ ها به سفر بروید. بنابراین می‌ توانید به‌ راحتی با خودروی اجاره ‌ای خود سفر کنید و زمان خود را صرف لذت بردن از سفر نمایید.
  4.  امکانات اضافی: شرکت‌های اجاره خودرو، خودروهایی با امکانات اضافی مانند GPS، صندلی کودک، یخچال، زنجیر چرخ، سیستم‌های صوتی با کیفیت و … را ارائه می‌ دهند، که این امکانات می ‌تواند سفر شما رادلپذیر کند.
  5. اطمینان از کیفیت خودرو: شرکت‌ های اجاره ماشین عموماً به‌دنبال حفظ استانداردهای بالا در خودروهای خود هستند، بنابراین شما می‌ توانید اطمینان حاصل کنید که خودروی اجاره‌ای شما در وضعیت خوبی قرار دارد و شما را به‌ طور ایمن به مقصد مورد نظرتان می‌ رساند.
  6. زمان‌بندی دقیق و منعطف: با استفاده از خودروی اجاره‌ای، زمان و مسیر سفر خود را به ‌دقت تنظیم می ‌کنید. همچنین، در صورتی ‌که برنامه‌ی سفر شما تغییر کند، می‌ توانید آن را با هماهنگی با شرکت اجاره‌ دهنده تغییر دهید.
  1.  آزادی در انتخاب خودرو: اگر شما تمایل دارید با خودروهای مدل بالا و یا خودرویی که به آن علاقه‌مند هستید، سفر کنید، این امکان با اجاره کردن خودرو برای شما مهیا خواهد بود.

چگونه خودرو اجاره کنیم؟

با اپلیکیشن بفرمان می‌ توانید تنها با وصل بودن به اینترنت، در کمترین زمان ممکن خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را اجاره نمایید. تیم ما در بفرمان با درنظر گرفتن نیازهای شما توانسته است اپلیکشنی مجهز و به‌روز طراحی کنند که با نصب آن روی تلفن همراه و یا بازدید از سایت، اجاره خودرو با شرایط آسان را برای شما فراهم آورده است.

کافیست شهر و اتومبیل مورد علاقه خود را پیدا کنید و با طی کردن چندین مرحله ساده آن را اجاره نمایید و برای سفر یا اهداف خود از آن استفاده کنید. فرقی ندارد چه هدف شما سفر باشد و چه کار، همه‌ی این موارد با بفرمان برای شما مهیا شده است. رسالت ما در بفرمان، فراهم کردن آسایش و رفاه برای همه‌ی هم‌میهنانمان در سراسر کشور است. بفرمان در ابتدای راه ارایه خدمتی درخور است، و با داشتنی گوشی شنوا، پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان است.

برخی از امکانات بفرمان برای مشتریان خود

  • اجاره خودرو بدون راننده
  • اجاره ماشین برای تمرین رانندگی
  • اجاره خودرو پراید برای کار در اسنپ
  • اجاره خودرو لوکس با راننده
  • اجاره خودرو لوکس بدون راننده
  • اجاره خودرو متناسب به شرایط شما
  • اجاره خودرو برای سفر
  • اجاره خودرو برای شرکت
  • اجاره خودرو برای شهرستان
  • و …
پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو