بفرمان

معرفی بهترین شرکت های اجاره خودرو در دنیا

فهرست

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

اجاره خودرو یکی از بهترین خدمات نوینی است که سال هاست در سراسر دنیا و از جمله ایران رواج یافته است. برخی از کلان شهرها از جمله تهران، شیراز، تهران، مشهد، و … در این میان استقبال بیشتری از این خدمات کرده اند. همان طور که در مقاله “تاریخچه اجاره خودرو” اشاره شد، اجاره ماشین به صدها سال پیش بر می گردد. زمانی که مردم برای رفت و آمد و جا به جایی وسایل خود کالسکه اجاره می کردند. پس از آن رفته رفته، این شغل در سراسر جهان و ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است. یکی از بهترین مزایای اجاره ماشین برای توریست ها و گردشگرانی است که به کشورهای مختلف سفر می کنند. در بسیاری از موارد امکان سفر به کشورها و حتی شهرهای دیگر هزینه های سرسام آور زیادی دارد. به همین جهت بسیاری از توریست ها و گردشگران ترجیح می دهند، از ماشین های اجاره ای برای رفت و آمد در شهر یا کشور دیگر استفاده کنند. شرکت های اجاره خودروی مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی ۱۰ شرکت برتر اجاره خودرو در سراسر دنیا می پردازیم.

۱-شرکت هرتز

شرکت هرتز یکی از بزرگ ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو است. این شرکت در ایالات متحده آمریکا (United State) و شهر نیوجرسی (New Jersey) قرار دارد. شرکت هرتز در سال ۱۹۱۸ میلادی توسط جان دی هرتز (John D. Hertz) در آمریکا تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر در ۱۴۵ هزار کشور دنیا یک نمایندگی تاسیس کرده و ۲۹۳۵۰ نفر کارمند دارد. شرکت اجاره خودرو هرتز در حال حاضر بزرگ ترین شرکت فعال در صنعت اجاره ماشین است.

شرکت اجاره خودرو - هرتز

۲-شرکت باجت

شرکت باجت نیز یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در زمینه اجاره خودرو و واقع در آمریکا است. این شرکت در سال ۱۹۵۸ میلادی توسط دو فرد به نام های جری ام اسمیت  (Jeremy M. Smith) و جولیوس لدرر ( ( Julius Lederer  تاسیس شد. با وجود این که دفتر این شرکت نیز در شهر نیوجرسی واقع شده اما در حال حاضر در ۱۵۰ هزار کشور دنیا فعالیت می کند و نمایندگی فعال و معتبر دارد. همچنین ۲۱۰۰۰ نفر کارمند در سراسر دنیا دارد.

شرکت اجاره خودرو - باجت

۳-شرکت آویس

شرکت آویس نیز یک شرکت فعال آمریکایی در زمینه اجاره خودرو است. این شرکت با خدمات ویژه خود تاثیرات زیادی در زمینه اجاره ماشین داشته است. دفتر اصلی این شرکت در سال ۱۹۴۶ میلادی توسط وارن آویس (Warren Avis) در ایالات متحده راه اندازی شد. این شرکت نیز خدمات ویژه خود را به ۱۳۰ هزار کشور در سراسر جهان ارائه می کند.

اجاره-خودرو-آمریکا-آویس

۴-شرکت آلامو

این شرکت زیر مجموعه هولدینگ بزرگ الامو است که در سال ۱۹۷۴ میلادی تاسیس شد. دفتر اصلی این شرکت نیز در ایالات متحده آمریکا و در منطقه کلایتون ( Clayton ) در میسوری ( Missori) قرار دارد. این شرکت در کشورهای کانادا، مکزیک، آمریکای جنوبی و مرکزی، اروپا، استرالیا، آفریقا و جزایر مختلف کارائیب شعب فعال و معتبر راه اندازی کرده است.

 

بهترین شرکت اجاره خودرو در دنیا

۵-شرکت سیکست (Sixt)

شرکت سیکست یکی از بزرگ ترین و معروف ترین شرکت های فعال در زمینه رنت خودرو در کشور آلمان است. شرکت مذکور در سال ۱۹۱۲ میلادی توسط مارتین سیکست (Martin Sixt) شروع به فعالیت کرد.  این شرکت آلمانی که در شهر پولهخ ( Pullach)  واقع شده دارای یک سازمان بزرگ و فعال با هزاران خودرو با کیفیت است. این شرکت بزرگ و مشهور در ۱۵۰ هزار کشور دنیا ۴۰۰۰ ایستگاه خدماتی دارد. در حال حاضر نیز با ۳۰۵۲ کارمند به فعالیت مستمر و حرفه ای خود ادامه می دهد.

شرکت اجاره خودرو سیکست

۶-شرکت اینترپرایس (Enter Prise)

این شرکت آمریکایی در سال ۱۹۵۷ میلادی توسط جک تیلور ( Jack Taylor ) تاسیس در ایالات متحده تاسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در حال حاضر در منطقه کلایتون ( Clayton ) در میسوری ( Missor) واقع شده است. این شرکت با ارائه خدمات ویژه اجاره خودرو بازار گسترده ای از اجاره ماشین را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. شرکت اینتر پرایس در سراسر دنیا خدمات اجاره ماشین با داشتن شمار زیادی خودرو در ناوگان خود ارائه می دهد. تعداد کارمندان این شرکت به ۶۸۰۰۰ نفر می رسد.

۷-شرکت نشنال (National)

این شرکت با عرضه خدمات اجاره ماشین به سراسر دنیا یکی از مشهور ترین و بهترین شرکت های اجاره خودرو محسوب می شود. این شرکت در سال ۱۹۴۷ میلادی توسط ۲۴ شرکت اجاره خودرو مستقل از یک دیگر راه اندازی شد. دفتر و محل اصلی فعالیت شرکت نشنال در منطقه کلایتون ( Clayton ) در میسوری (  ( Missorواقع شده است. این شرکت فعالیت خود را ابتدا در  ۶۰ نقطه ایالات متحده آغاز کرد. پس از آن با گسترش فعالیت های خود در سال ۲۰۰۵ میلادی خدمات خود را در ۲۰۰۰ نقطه در سراسر دنیا ارائه کرد. راز موفقیت این شرکت ارائه خودروهای با کیفیت و رفتار دوستانه با مشتری است.

۸-شرکت آیس (Ace)

شرکت آیس در سال ۱۹۶۶ میلادی توسط رابرت سورنسون ( Robert Sorenson) کار خود را با اجاره ماشین آغاز کرد. این فرد صاحب دو کارواش در ایندیاناپلیس ( Indianapolis)  بود و کار خود در ابتدا را با اجاره ۱۰ فولکس واگن به افرادی که در در همسایگی کارواش قرار داشتند، آغاز کرد. پس از آن با کسب موفقیت در این حرفه به فعالیت خود ادامه داد و در حال حاضر یکی از ۱۰ شرکت برتر و فعال در زمینه اجاره خودرو محسوب می شود.

 

در صورتی که تمایل دارید با شرکت های اجاره خودروی قدیمی در دنیا آشنا شوید مقاله تاریخچه اجاره خودرو  را مطالعه کنید.

شرکت قدیمی اجاره خودرو
شرکت Ace – یکی از شرکت های قدیمی اجاره خودرو در دنیا

۹-شرکت تریفتی (Thrifty)

شرکت تریفتی در سال ۱۹۹۰ میلادی با مدیریت کرایسلر و اسپان ( Spun )  فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با ارائه خدمات ارزنده در صنعت اجاره ماشین، هم اکنون در ۱۴۷۵ نقطه دنیا شعب فعال دارد. این شرکت با فعالیت ۷۰۰۰  کارمند یکی از بهترین شرکت های برتر در زمینه اجاره خودرو در جهان محسوب می شود.

۱۰-شرکت یوروپکار (Europ car)

شرکت یوروپ کار در سال ۱۹۴۹ میلادی به همت یورازئو ( Eurazeo) در پاریس شروع به کار کرد. این شرکت معتبر و بزرگ هم اکنون با همکاری و فعالیت  قابلیت اجاره دادن ۲۰۰۰۰ خودروی با کیفیت در بیش از ۲۸۲۵ نقطه در جهان را دارد. به گونه ای که در حال حاضر ۱۴۳ هزار کشور در سراسر دنیا را پوشش می دهد. کشورهای آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا، حوزه کارائیب، آسیا و اقیانوسیه خدمات بیشترین خدمات این شرکت را دریافت می کنند. یکی از بهترین مزایای این شرکت که باعث محبوبیت آن شده، امکان اجاره خودروهای لوکس است.

 

سخن پایانی

انتخاب بهترین شرکت برای اجاره خودرو در ایران و جهان، بستگی به نیازمندی های شما دارد. اگر هزینه یکی از فاکتورهای با اهمیت برای شماست، بهتر است از شرکت هایی که خودروهای اقتصادی اجاره می دهند، خودروی مورد نظر را اجاره کنید. در ایران شما می توانید خودروی مورد نظر خود را از سامانه اجاره خودروی مردم-به-مردم بفرمان اجاره کنید.

 

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو