بفرمان

لیست بهترین تعمیرگاه های شهر اصفهان

فهرست

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کلیه خودروهای ایرانی  و حتی خارجی پس از مدتی کار کردن و به ویژه زمانی که به صورت روزانه از آن ها استفاده شود، نیاز به تعمیرات دارند. در برخی شرایط نیز ممکن است این تعمیرات اساسی و زمان بر باشد. اما در برخی شرایط با بررسی وضعیت سلامت خودرو و مراجعه چندین ساعته به تعمیرگاه می توان به راحتی مجددا از خودرو استفاده کرد. این موضوع زمانی که قصد سفر کردن چند روزه دارید، اهمیت بیشتری پیدا می کند. اگر ساکن شهر اصفهان هستید، یا قصد سفر به این شهر را دارید لازم است که با تعمیرگاه های اصفهان آشنا باشید تا در شرایط اضطراری و بدون اتلاف وقت به بهترین تعمیرگاه های اصفهان مراجعه کنید. ما در این مقاله لیستی از بهترین تعمیرگاه های شهر اصفهان را معرفی می کنیم.

 

تعمیرگاه جلو بند سازی

 

تعمیرگاه جلوبندی ماشین

 

در برخی مواقع ممکن است صداهای زیاد و اضافه یا غیر معمول در زیر خودرو یا جلوی آن شنیده شود. این مشکل ممکن است مربوط به مشکلات ناشی از ایراد و خرابی در جعبه فرمان، زیر بندی خودرو، سیستم تعلیق، و اکسل و … باشد. به همین جهت لازم است که برای جلوگیری از سایر آسیب های جانبی و قطع شدن این صداها به یک تعمیرکار ماشین در اصفهان مراجعه کنید. چرا که امروزه قیمت انواع خودروهای خارجی و ایرانی افزایش یافته است. علاوه بر این،  قیمت قطعات داخلی این خودروها نیز افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل پیدا کردن یک تعمیرکار ماشین در اصفهان که با کیفیت بالا و بدون آسیب رسیدن به سایر قطعات ماشین را تعمیر کند، از اهمیت زیادی برخوردار است. از بهترین تعمیرگاه ها و مکانیک های فعال در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجموعه خودروی باقری
  • خدمات فنی قاضی عسگر- خیابان شهید بهشتی (شاهپور قدیم)، گاراژ پرواز، سمت راست
  • میدان جمهوری اسلامی – خیابان امام خمینی – بعد از شریف – ۳۰۰ متر جلوتر
  • میدان جمهوری، خیابان خرم، بعد ازخیابان شهیدان شرقی، سمت چپ، بعد از بن بست خیام باشی

تعویض روغن و سرویس خودرو در اصفهان

 

در برخی شرایط ممکن است به دلیل استفاده زیاد از خودرو در سفرهای جاده ای و دیدن از مکان های تفریحی اصفهان، و به ویژه در سفر هم نیاز به تعویض روغن موتور باشد. استفاده از روغن موتور مرغوب تاثیر زیادی در افزایش طول عمر موتور و کارکرد بهتر آن دارد. به همین جهت توصیه می شود به بهترین تعمیرگاه های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. از جمله بهترین تعمیرگاه های اصفهان برای تعویض روغن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض روغن و مکانیکی بهرامی. واقع در بزرگراه فرودگاه، خیابان عاشق اصفهانی
  • بلوار توحید شرقی، خیابان نظام
  • تعمیرگاه پارس پژو، واقع در خانه اصفهان، خیابان رزمندگان
  • تعمیرگاه تخصصی ماد خودرو، واقع در نرسیده به تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان صغیر

 

بهترین مکانیک خودرو در اصفهان

 

بهترین مکانیک خودرو در اصفهان

 

در برخی مواقع خرابی خودروها تا حدی است که امکان سفر یا رفت و آمدهای خیلی دور و طولانی با آن امکان پذیر نیست. برای مثال ممکن است تسمه تایم، فیلتر هوا، شمع های خودرو، و … خراب شده باشد. در چنین شرایطی سریعا باید به یک مکانیک حرفه ای متناسب با مدل خودروی خود مراجعه کنید. بهترین مکانیک های خودرو در اصفهان عبارتند از:

  • تعمیرگاه نهاوندی، واقع در خیابان امام خمینی مقابل پارک قلمستان
  • تعمیرگاه مجیدی، واقع در خیابان کاوه، خیابان گلستان، بعد از پمپ گاز سمت چپ، نبش کوچه ۴۸
  • تعمیرگاه مکانیکی کریمی، واقع در خیابان حکیم نظامی ،کوچه مسجد الحجت ، شماره ۲

بهترین تعمیرکار رادیاتور ماشین

 

 

 تعمیر رادیاتور ماشین

اگر قصد سفر کردن در فصل تابستان را دارید، اطمینان حاصل کردن از سلامت رادیاتور ماشین اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از سفر با مراجعه به تعمیرکارهای فعال در این زمینه مراجعه کنید. در شهر اصفهان تعمیر و ساخت انواع رادیاتور با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه در مکان های زیر ارائه می گردد:

  • تخت فولاد، خیابان سجاد
  • تعمیرگاه ایران رادیاتور اتومبیل حسین خیابان ارتش
  • رادیاتورسازی عباسیان، خیابان گبرآباد، خیابان حجتیه
  • رادیاتور سازی ایران، خیابان گلستان

بهترین کارواش ماشین در اصفهان

 

 

تمیزی و نظافت ماشین یکی از مهم ترین مواردی است که بسیاری از مالکان خودرو به ویژه جوانان به آن اهمیت زیادی می دهند. کارواش هایی که در ادامه معرفی می کنیم، خدماتی منحصر به فرد با قیمت مقرون به صرفه ارائه می کنند.

  • کارواش سهروردی، واقع در جاده ذوب آهن، بلوار کشاورز، خیابان سهروردی
  • کارواش اتوماتیک تمدن واقع در بوزان، خیابان عبدالله خزایی
  • کارواش مشتاق، واقع در خیابان جی، خیابان مشتاق، خیابان سلمان فارسی
  • کارواش بلوار، واقع در حسین آباد، خیابان وحید، خیابان علیرضایی
  • کارواش ایران زمین، واقع در جاده ذوب آهن، بلوار کشاورز، خیابان ارغوان، خیابان فردوس

در این مقاله با مهم ترین خدمات مرتبط با خودرو و تعمیرگاه های ماشین در اصفهان آشنا شدید. در صورتی که در این شهر نیاز مبرم به استفاده از خدمات مکانیکی خودرو دارید، در مدت زمانی که ماشین شخصی ندارید، می توانید با اجاره خودرو در اصفهان به صورت روزانه یا ماهانه خودروی مورد نظر را اجاره کرده و به انجام کارهای ضروری خود بپردازید.

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو