بفرمان

چگونه با اجاره خودرو درآمد داشته باشیم؟

کسب درآمد غیرفعال از اجاره خودرو

فهرست

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

اگر به دنبال ایجاد یک درآمد غیرفعال برای خود هستید که بدون کار فیزیکی و صرف زمان و انرژی بتوانید کسب درآمد داشته باشید، کسب درآمد از اجاره خودرو یک روش مناسب برای شماست. یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری و کسب درآمد در صنعت خودرو ، اجاره دادن خودرو و همکاری با شرکت های فعال در این زمینه است. این روش سرمایه گذاری  در طی سال های اخیر در بین مالکان خودرو، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به گونه ای که برای کسب درآمد از این راه، نیازی به حضور فعال در شرکت های اجاره خودرو را ندارید. کافی است یک قرارداد مبتنی بر شرایط و ضوابطی که به توافق دو طرف می رسد، تعیین و امضا نمایید. در واقع اگر خودرویی دارید که هر روز  و همیشه از آن استفاده نمی کنید؛ یا اگر خودرویی دارید که فقط در برخی روزهای هفته به آن نیاز دارید، در روزهای مشخصی می توانید آن را اجاره دهید و درآمد داشته باشید. برای بسیاری از افرادی که نیاز مبرم و ضروری برای استفاده از خودرو دارند، نوع، مدل و حتی رنگ خودرو فرقی ندارد. بنابراین با اجاره هر نوع خوردویی و به ویژه اجاره خودروی اقتصادی می توانید به بهترین نحو درآمد داشته باشید. در نگاه اول ممکن است صنعت اجاره خودرو صنعتی لوکس به نظر برسد که برخی افراد امکان حضور و کسب درآمد از آن را نداشته باشند. در صورتی که این گونه نیست و این صنعت یکی از نیازهای اصلی هر کشوری از جمله ایران است. 

مزایای اجاره دادن خودرو

همان طور که می دانید امروزه افراد زیادی برای پرداخت هزینه های گزاف و معشیت آسان مجبور به کار کردن در شیفت های مستمر و زیاد هستند. به همین دلیل ممکن است ساعات زیادی در شبانه روز به انجام کارهای مختلف مانند کار کردن روی تاکسی های اینترنتی، یا تاکسی های شهری بپردازند. در نگاه اول ممکن است این روش نیز برای کسب درآمد مناسب باشد. این در حالی است که کار در تاکسی های اینترنتی علاوه بر اینکه نیاز به کار فیزیکی خودتان دارد، مستلزم صرف هزینه های جانبی زیادی مانند هزینه های استهلاک، هزینه تعمیرات، بنزین، و … خواهد بود. در صورتی که با اجاره خودرو این هزینه ها کاهش یافته و اگر مشتری مسافت بیشتری را طی کند، طبق قرارداد موافقت شده بین دو طرف باید هزینه اضافی را پرداخت کند. با ثبت خودروی خود در سامانه بفرمان می توانید روزها و ساعاتی که نیاز به استفاده از خودرو را ندارید، ثبت کنید. سپس زمانی که مشتری وارد سایت یا اپلیکیشن می شود، می تواند خودروی شما را در لیست خودروهای ثبت شده مشاهده نماید. پس از آن در صورت توافق خودروی خود را در زمان مقرر که مشتری تعیین می کند، تحویل می دهید. پس از اینکه مهلت مقرر تمام شد، مشتری در زمان و مکان تعیین شده، خودروی شما را عودت خواهد داد. در واقع بدون صرف زمان و حتی بدون نیاز به کار کردن می توانید از طریق اجاره ماشین کسب درآمد غیرفعال داشته باشید.  

 

کسب درآمد از اجاره خودرو
کسب درآمد از اجاره خودرو

نحوه کسب درآمد از طریق اجاره دادن خودرو

امروزه همه ما شاهد تنوع زیادی در تولید انواع خودروهای ایرانی، خودروهای اکونومی و خودروهای لوکس هستیم. به همین دلیل امکان کسب درآمد از طریق اجاره دادن خودروهای مختلف ذکر شده وجود دارد. در واقع تفاوتی ندارد رنگ، مدل، نوع و سال تولید خودرو شما چیست؟ کافی است مشخصات خود را در سامانه اپلیکیشن بفرمان وارد کرده تا اعتبار سنجی و استعلامات لازم انجام شود. پس از این که یک مشتری خودرو شما را انتخاب کرد، یک درخواست برای شما ارسال شده و سپس در صورت تایید اجاره داده می شود. به طور کلی نحوه کسب درآمد از طریق اجاره خودرو به صورت زیر است:

  1. اجاره خودروهای اقتصادی: خوشبختانه برخی از خودرو با قیمت های مقرون به صرفه تری در مقایسه با خودروهای خارجی تولید و عرضه می شوند. به همین دلیل امکان اجاره کردن خودرو برای افرادی که بودجه کافی برای اجاره ماشین ندارند، فراهم شده است. از طرفی با توجه به این که قیمت و هزینه اجاره خودرو در سامانه بفرمان با توجه به نوع خودرو تعیین می شود، بسیاری از مشتریان می توانند انواع خودروهای اقتصادی و اکونومی را با قیمت مقرون به صرفه اجاره کنند. در واقع این روش، یک روش دو طرف سود است که هم برای فرد اجاره گیرنده و هم اجاره دهنده سود خواهد داشت. 
  2. اجاره خودروهای لوکس: بسیاری از افراد به دلیل علاقه زیاد به رانندگی کردن، دوست دارند لذت رانندگی با خودروهای مختلف را تجربه کنند. اما بدیهی است که امکان خرید چندین نوع ماشین برای همه افراد وجود ندارد. اگر خودروهای لوکس دارید و همیشه از آن استفاده کنید، می توانید خودروی خود را اجاره دهید. چون اجاره خودرو لوکس نیز بین برخی از مشتریان طرفداران زیادی دارد. برخی از مشتریان برای انجام تشریفات، استقبال از افراد مهم جهت برگزاری جلسات مهم، و جابه جایی مقامات ترجیح می دهند از خودروهای لوکس استفاده کنند. به همین دلیل با اجاره دادن خودروی لوکس میزان کارایی و استهلاک زیادی به خودرو وارد نمی شود. 

آینده صنعت اجاره خودرو

با توجه به صحبت هایی که در مطالب بالا گفته شد، می توانیم نتیجه بگیریم که صنعت اجاره خودرو در ایران و جهان رو به رشد است و مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.  بدین صورت که بسیاری از مردم برای انجام کارهای روزانه، و حتی سفر کردن از خودروهای اجاره ای و متناسب با بودجه خود استفاده کنند. حتی بسیاری از افراد برای رفت و آمد در شهر به جای پرداخت هزینه زیاد برای تاکسی های شهری یا تاکسی های اینترنتی ترجیح می دهند با اجاره ماشین به انجام کارهای روزمره خود بپردازند. علاوه بر این، در سامانه بفرمان نیز امکان اجاره خودرو در بسیاری از شهرهای ایران از جمله اجاره خودرو در شیراز، اجاره خودرو در تهران، اجاره خودرو در اهواز و … فراهم شده است. 

 

سرمایه گذاری در سامانه بفرمان

سامانه بفرمان به منظور کسب درآمد برای مالکان خودروهای مختلف امکان ثبت نام در سامانه و اپلیکیشن را فراهم کرده است . با ثبت نام در این سامانه می توانید هر خودرویی که دارید، همراه با مشخصات کامل بارگذاری نمایید تا در صورت انتخاب توسط مشتری، به وی تحویل دهید. 

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو