بفرمان

تعرفه و کمیسیون بفرمان

کمیسیون «بفرمان» طبق «جدول کارمزد و هزینه ها» برای شروع ۱۵٪ است، که در صورتی که تعداد روز اجاره شما در سال بیش از ۱۰۰ روز شود، این کارمزد به ۱۴٪ کاهش می یابد و مابه تفاوت، یک جا به حساب شما واریز می شود و در صورتی که به بیش از ۲۰۰ روز برسد، کارمزد به ۱۳٪ کاهش می یابد. برای اجاره بیش از ۳۰۰ روز در سال نیز این کارمزد ۱۲٪ خواهد بود.

همچنین برای حمایت از اجاره‌دهندگانی که چند خودرو ثبت نام می کنند، به ازای هر پنجاه میلیون تومان اجاره در ماه، یک درصد از کارمزد کمتر می شود.

بر اساس درآمد خودرو

هر خودرو با افزایش درآمد درماه از بفرمان جایزه می‌گیرد، به این صورت که با هر ۵۰۰ میلیون ریال درآمد در ماه ۱٪ از کارمزد بفرمان برای آن خودرو کاهش می یابد. به طور مثال خودرویی که ۵۲ میلیون تومان در ماه کسب درآمد کند به جای ۱۵٪ کارمزد ۱۴٪ پرداخت خواهد کرد، و خودرویی که ۱۵۲ میلیون تومان در ماه کسب درآمد کند کارمزد آن ۱۲٪ برای آن ماه خواهد شد.

بر اساس تعداد خودرو

هر فرد با افزایش تعداد خودرو می تواند کارمزد کمتری به ازای خودروهای خود به بفرمان پرداخت کند. جدول آن به شرح زیر است:

۱ خودرو

۱۵%

۲ تا ۱۰ خودرو

۱۴%

۱۱ تا ۵۰ خودرو

۱۳٪

۵۱ تا ۱۰۰ خودرو

۱۲٪

۱۰۱ تا ۲۰۰ خودرو

۱۱%

۲۰۱ تا ۵۰۰ خودرو

۱۰%

بیش از ۵۰۰ خودرو

۸%

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو