بفرمان

با «بفرمان» ماشینتون رو اجاره بدین و کسب درآمد کنید

می‌دونستین ماشین‌ها چقدر در روز بیکارن و شما می‌تونید از این زمان‌های بیکاری ماشینتون کسب درآمد کنید؟

اجاره خودرو در اصفهان

اصفهان، توریستی‌ترین شهر ایران

هرسال نزدیک نوروز، بعضی از هم‌وطنان اصفهانی اقدام به اجاره منزل خود می‌کنند، حال اگر بدانند با اجاره خودروی خود نیز می‌توانند درآمد خوبی کسب کنند چطور؟ مزایای این‌کار چیست؟

در همکاری با "بفرمان" چه چیزهایی را بدست می آورید

استهلاک کمتر/
درآمد بیشتر

به طور متوسط، اجاره خودرو در مقایسه با مسافرکشی استهلاک کمتری خواهد داشت. متوسط کیلومتر طی شده در روز در اجاره خودرو کمتر از ۲۰۰ کیلومتر در روز است.

کمترین زمان/درآمد بیشتر

اجاره خودرو در مقایسه با کار روی خودرو، برای خودروی ارزان‌تر از ۱۵۰ میلیون، درآمد نسبتا یکسانی دارد ولی زمان بسیار کمی نیاز خواهد داشت. خودروهای گران‌تر درآمد به مراتب بیشتری نیز خواهند داشت.

امنیت بالای سیستم

با اعتبارسنجی دقیق مشتریان و نصب ردیاب روی خودروی شما، با اطمینان خودرویتان را اجاره دهید. نرخ بروز مشکل در سیستم ما ۰/۱٪ و نرخ مشکلات حل نشده صفر است.

بیمه بدنه با اقساط ۱۲ماهه

تامین امنیت اولویت اول ماست، ولی مشکل ممکن است پیش بیاید، به‌همین دلیل داشتن بیمه بدنه ضروری است. جهت راحتی شما، بیمه بدنه اقساطی برای شما تهیه میشه، که از درآمد ماشین می تونید پرداختش کنید.

اجاره خودرو در اصفهان

یکی از چالش ها و مشکلات افرادی که به اصفهان سفر می کنند به ویژه توریست ها، چگونگی رفت و آمد در شهر و دیدن جاذبه ها است. علاوه بر این، به غیر از قصد سفر، برخی از افراد به قصد انجام کارهای اداری، خرید و … به اصفهان سفر می کنند. رفت و آمد در شهر اصفهان با وسایل نقلیه عمومی برای افراد غیر بومی ممکن است آسان نباشد. در چنین شرایطی می توانید در اصفهان، خودرو اجاره کنید. استفاده از خودروهای اجاره ای امروزه به یکی از بخش های اصلی خدمات سفر تبدیل شده است. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، با اجاره خودرو از بفرمان تجربه ای سفری لذت بخش، آرام و ایمن را تجربه کنید.

اجاره خودرو لوکس در اصفهان

در اپلیکیشن بفرمان در حال حاضر امکان اجاره خودروهای لوکس موجود نیست و فعلا تمرکز ما روی خودروهای اکونومی (اقتصادی) بوده است. اگر قصد استفاده از خودروهای لوکس را دارید، نگران اجاره کردن آن نباشید. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. مجموعه بفرمان با ارائه شرایط عالی و امکان اجاره خودرو ارزان در هر شرایطی کنار شما است. اگر قصد اجاره خودرو لوکس در اصفهان را دارید، کافی است سری به سایت یا اپلیکیشن بفرمان بزنید، درصورتی که خودروی مورد نظرتان را از طریق اپلیکیشن یا سایت یافتید، درخواست خود را ثبت کنید در غیر این صورت با کارشناسان ما تماس بگیرید. مجموعه بفرمان به منظور افزایش رضایت مشتریان محترم قادر به ارائه خودروهای اکونومی با شرایط عالی است. با اجاره خودروهای اکونومی می توانید در بهترین شرایط و با امنیت کامل به هر نقطه از شهر یا کشور که می خواهید به راحتی سفر کنید.

اجاره خودرو لوکس در اصفهان

قیمت اجاره ماشین در اصفهان

یکی از چالش های اصلی افرادی که قصد اجاره کردن خودرو را دارند، قیمت اجاره ماشین در اصفهان است. به طور کلی باید گفت میزان هزینه اجاره خودرو با توجه به نوع خودرو و تنوعی که در اپلیکیشن بفرمان وجود دارد، متغیر و متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است اجاره ماشین در بفرمان به صورت روزانه، ماهانه و حتی ساعتی امکان پذیر است. قبل از تحویل ماشین، مشتری مدت زمان تقریبی را تعیین کرده و مبلغ نیز توسط بفرمان اعلام می شود. در صورت نیاز برای اجاره با روزها و ساعات بیشتر لازم است مجددا با مجموعه هماهنگی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اجاره خودرو با اپلیکیشن بفرمان به صفحه سوالات متداول مراجعه کنید.

اجاره روزانه ماشین در اصفهان

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که به صورت روزانه نیاز به اجاره خودرو داشته باشید. برای مثال ممکن است خودروی شما خراب شده باشد و شما برای یک یا چند روز نیاز به یک خودرو داشته باشید تا بهتر بتوانید به امور روزانه خود رسیدگی کنید. قطعا اجاره یک خودرو در چنین مواقعی بسیار کارآمدتر از استفاده از تاکسی است. خوشبختانه اپلیکیشن بفرمان امکان اجاره روزانه خودرو و یا اجاره ساعتی را فراهم نموده است. در بفرمان امکان اجاره ماشین خارجی و لوکس در اصفهان، و همینطور اجاره خودرو ارزان در اصفهان وجود دارد. بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، خودروی اجاره ای خود را انتخاب کنید. در این شرایط نیز ممکن است قیمت اجاره خودرو با توجه به نوع خودرو و مدت زمان اجاره آن متفاوت و متغیر باشد. علاوه بر این، برای این کار لازم است درخواست خود را از طریق اپلیکیشن بفرمان اعلام کنید تا درخواست بررسی شده و نتیجه آن با پیامک به شما اعلام شود.

اجاره ماهانه ماشین در اصفهان

امکان اجاره ماهانه ماشین در اصفهان ممکن است تفاوت های کمی داشته باشد. برخی از خودروها به دلیل استقبال بیشتر ممکن است به صورت روزانه توسط مشتریان درخواست شود. به همین جهت برای اجاره ماهانه ماشین در اصفهان لازم است درخواست خود را ثبت کنید، درصورت موجود بودن خودرو در بازه مورد درخواست، برای یک ماه خودرو در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در اجاره ماهانه، تخفیفی در مبلغ روزانه شامل حال شما می شود. به منظور اجاره لازم است قبل از تحویل خودرو اجاره ماهانه را پرداخت نمایید، همچنین معادل یک ماه اجاره نیز به عنوان ودیعه نقدی پرداخت نمایید. درصورتی که امکان پرداخت همه این پول را ندارید، می توانید ودیعه نقدی و اجاره ۱۵ روز را در ابتدا پرداخت کنید، و پس از گذشت دو هفته، اجاره ۱۵ روز پایانی را پرداخت نمایید.

اجاره خودرو بدون راننده در اصفهان

یکی از بهترین مزایای اجاره خودرو در اصفهان، امکان اجاره خودرو بدون راننده است. در برخی شرایط ممکن است با جغرافیا، خیابان ها و مسیرهای رفت و آمد در این شهر آشنا باشید و دیگر نیازی به حضور راننده نباشد. علاوه بر این، در برخی شرایط ممکن است همراه با خانواده به اصفهان سفر کرده اید و قصد بازدید از جاذبه های این شهر را دارید. بدیهی است در چنین شرایطی بهترین اقدام اجاره خودرو بدون راننده است. کلیه خودروهایی که در بفرمان اجاره داده می شود، قبل از تحویل از نظر فنی به طور کامل بررسی می شود. در واقع کلیه خودروها از نظر ظاهری و حتی فنی سالم بوده و به هیچ وجه سلامت و امنیت جان مسافران محترم را به خطر نمی اندازد. با این وجود قبل از اجاره باید با شرایط اجاره خودرو بدون راننده در اصفهان آشنا باشید.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در اصفهان

  1. قرارداد نهایتا یک‌ماهه بسته می‌شود و درصورت تمایل مشتری و صاحب خودرو و رضایت ایشان از یکدیگر، برای یک ماه دیگر قابل تمدید است.
  2. به منظور اعتبارسنجی، اجاره‌کننده موظف به ارسال تصاویر گواهینامه، مدرک شغلی و مدرک محل سکونت است.
  3.  تحویل گرفتن خودرو بعد از هماهنگی با مجموعه بفرمان و پرداخت هزینه تحویل در محل در هر نقطه شهر اصفهان امکان پذیر است.
  4.  راننده باید حداقل ۲۰ سال سن داشته باشد.
     داشتن گواهینامه معتبر حداقل با ۶ ماه اعتبار
     ارائه مدارک شخصی معتبر برای احراز محل سکونت و شغل مشتری
     ارائه مدارک شناسایی یا کارت شناسایی شخص اجاره کننده هنگام تحویل خودرو
    پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه (این مبلغ با توجه به نوع خودرو متفاوت است.)
  5. ارائه سفته یا چک بانکی معتبر

این شرایط برای اجاره کنندگان خارجی یا ایرانیان مقیم خارج متفاوت خواهد بود. شرایط اجاره خودرو در اصفهان برای افراد غیر ایرانی باید گواهینامه معتبر، اصل پاسپورت یا ویزا، ودیعه نقدی، بلیط برگشت را به مجموعه بفرمان تحویل دهند.

سوالات متداول اجاره خودرو در اصفهان

یکی از شرایط مهم و لازم برای اجاره ماشین در اصفهان، ارائه مدارک لازم توسط اجاره‌کننده به مجموعه بفرمان است. مهم ترین و ضروری ترین مدرک برای این مجموعه، داشتن گواهینامه معتبر با ۶ ماه اعتبار زمانی برای افراد بالای ۲۰ سال است. اما لازم است مشتری محترم مدارک زیر را نیز به مجموعه زمان تحویل خودرو ارائه دهد:

  • مدارک شناسایی شامل شناسنامه یا کارت ملی
  • مدرک شغلی و مدرک محل سکونت
  • ارائه سفته بانکی یا چک معتبر به مبلغ خودرو که قابلیت جایگزینی با ۱۰ درصد ودیعه نقدی دارد
  • پرداخت مبلغ اجاره خودرو که توسط اپلیکیشن بفرمان مشخص شده است

تمامی خودروهای بفرمان دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه است. علاوه بر این، اجاره‌کننده می‌تواند با خرید بیمه‌ از بفرمان، میزان تعهدات خود را درصورت بروز خسارت کاهش دهد.

تحویل و عودت خودرو در درب منزل، محل کار، فرودگاه اصفهان، درب هتل، و حتی سایر شهرها امکان پذیر است. ولی به صورت پیش فرض، تحویل و استرداد خودرو در محلی که صاحب خودرو تعیین کرده انجام می‌گیرد، و درصورت تمایل مشتری به تحویل یا استرداد خودرو در محلی دیگر، هزینه‌ای تحت عنوان تحویل در محل لازم است پرداخت کند که عمده آن هزینه رفت‌وآمد است.

بله. روزانه صرفا امکان طی کردن ۲۰۰ کیلومتر مسافت با استفاده از خودروهای بفرمان وجود دارد. در غیر این صورت طبق قرارداد مسافت طی شده بیشتر برآورد شده و لازم است توسط مشتری پرداخت شود.

بله. برای این کار توصیه می شود سریع اقدام کنید. اگر خودروی شما در تاریخ مورد نظر اشغال نباشد، یا صاحب خودرو به آن نیاز نداشته باشد، با پرداخت هزینه قابل تمدید است. در غیر این صورت لازم با یک خودروی دیگر جایگزین شود.

برای اطلاع از شرایط و سوالات متداول بیشتر در ارتباط با اجاره ماشین از اپلکیشن بفرمان اینجا کلیک کنید. 

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو