بفرمان

با «بفرمان» ماشینتون رو اجاره بدین و کسب درآمد کنید

می‌دونستین ماشین‌ها چقدر در روز بیکارن و شما می‌تونید از این زمان‌های بیکاری ماشینتون کسب درآمد کنید؟

اجاره آسان ماشین در تبریز با شرایط و قیمت مناسب

اجاره ماشین یکی از مواردی است که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. اجاره ماشین مزایای بسیاری دارد و به عنوان یک روش بدون دردسر مورد استفاده مردم جامعه است. در بعضی از شهرها اجاره خودرو با استقبال بیشتری روبرو شده و یکی از این شهرها تبریز می‌باشد. اجاره خودرو در تبریز گزینه مناسبی برای کسانی است که به این شهر سفر می‌کنند و یا برای مدت کوتاهی ماشین شخصی ندارند.

اجاره ماشین در تبریز باید از مرکز معتبری انجام شود. از این طریق خدمات اجاره با کیفیت بالا و قیمت مناسبی ارائه می‌گردد. بفرمان به عنوان اولین سامانه اجاره خودرو مردم به مردم، در شهر تبریز نیز فعالیت دارد. خدمات اجاره خودرو در تبریز توسط اپلیکیشن بفرمان به بهترین نحو انجام می‌شود. در ادامه این مطلب این موضوع را بیشتر بررسی می‌کنیم تا با شرایط اجاره ماشین در شهر تبریز آشنا شوید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در تبریز با اپلیکیشن بفرمان

تبریز یکی از شهرهای توریستی ایران است و سالانه افراد زیادی به این شهر سفر می‌کنند. جاذبه‌های گردشگری تبریز به گونه‌ای است که بدون وجود خودرو نمی‌توان از تمامی آنها بازدید کرد. این موضوع به این دلیل است که هر یک از این جاذبه‌ها در فواصل مختلفی قرار دارند. حتی بعضی از مکان‌های تاریخی و یا تفریحی تبریز در فاصله‌های چند کیلومتری شهر هستند. به همین دلیل داشتن خودرو در شهر تبریز برای گردشگران بسیار حائز اهمیت است. اجاره خودرو در تبریز بدون وجود راننده تجربه هیجان انگیز و دلنشینی می‌باشد. شما از این طریق دیگر دغدغه خاصی نداشته و می‌توانید به رنت خودرو لوکس نیز بپردازید.

با اجاره ماشین بدون راننده از اپلیکیشن اجاره خودرو دیگر همه چیز تحت کنترل خودتان است و می‌توانید به هر مکان گردشگری  بروید. بدین شکل دیگر نباید معطل رسیدن تاکسی بوده و کرایه‌های هنگفتی را پرداخت کنید. با اجاره ماشین می‌توانید بخشی از پول خود را پس انداز کرده و مدت زمان طولانی‌تری را در شهر تبریز بگذرانید. این موضوع سبب می‌شود که سفر پرخاطره و سرشار از آرامشی داشته باشید و افکار منفی و دغدغه گرفتن تاکسی شما را آزرده خاطر نکند. در اپلیکیشن بفرمان امکان اجاره خودرو اقتصادی نیز وجود دارد و شما می‌توانید با در نظر داشتن بودجه خود، خودرو مورد نظر را اجاره کنید.

قیمت اجاره خودرو در تبریز

اجاره خودرو در تبریز و قیمت آن یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند در شهر تبریز خودرو اجاره کنند. این افراد باید با نصب اپلیکیشن بفرمان، انواع خودروها را مورد بررسی قرار دهند و برای اجاره ماشین مورد نظر خود اقدام نمایند. وجود بازه‌های قیمتی متفاوت در بفرمان، تمامی بودجه‌ها و سلیقه‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد. از این راه می‌توانید خودرو دلخواه خود را با در نظر داشتن بودجه‌ در دسترس، برای اجاره انتخاب نمایید. علاوه بر این شما این اجازه را دارید که در برنامه بفرمان، رنت خودرو را به طور ساعتی، روزانه و حتی ماهانه انجام دهید. عوامل مختلفی بر قیمت اجاره ماشین در تبریز اثر می‌گذارد که تعدادی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

۱- نوع خودرو انتخابی

اولین موردی که بر قیمت کرایه ماشین در تبریز اثر دارد، نوع خودرو انتخابی می‌باشد. اگر خودروی لوکس و گران قیمت را انتخاب کنید پس باید مبلغ بیشتری را برای اجاره آن بپردازید. بفرمان همه نوع خودرویی برای اجاره دارد پس می‌توانید با بفرمان به عنوان شرکت اجاره خودرو در تبریز تجربه رانندگی با خودروهای مختلفی داشته باشید. خودروهای اقتصادی با توجه به نیاز مردم جامعه در بین خودروهای بفرمان قرار گرفته‌اند. این خودروها برخلاف خودروهای لوکس هزینه بسیاری در پی ندارند و برای اکثریت افراد مناسب هستند.

 

 ۲- مدت زمان اجاره خودرو

اگر در شهر تبریز مسافر هستید و قصد اجاره خودرو در تبریز را دارید پس طول سفر خود و اجاره ماشین را تعیین نمایید. از این طریق متوجه می‌شوید که چه میزان هزینه‌ای باید برای کرایه ماشین بپردازید. این بستگی به مدت زمانی دارد که شما می‌خواهید از خودرو اجاره ای استفاده کنید. هر اندازه که مدت زمان اجاره بیشتر باشد، مبلغ بالاتری نیز باید پرداخت شود.

 ۳- با راننده و یا بدون راننده بودن خودرو

یکی از مزایای اجاره خودرو این است که افراد می‌توانند با راننده و یا بدون راننده بودن آن را انتخاب کنند. این دو سبک اجاره خودرو، هزینه‌های اجاره را دستخوش تغییر می‌کنند. شما باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید و با بررسی نیاز خود، سبک اجاره مناسب را انتخاب کنید.

قیمت مقرون به صرفه

نحوه کار آسان با اپلیکیشن

تنوع در انتخاب انواع خودرو

امکان اعتبار سنجی مشتریان

اجاره خودرو به صورت ساعتی یا روزانه

امکان تحویل خودرو در مکان مورد نظر

مدارک لازم برای اجاره ماشین در تبریز

برای اجاره خودرو در تبریز باید مدارکی را ارائه دهید تا بتوانید خودرو را تحویل بگیرید. افرادی که می‌خواهند خودرو اجاره کنند، باید حداقل ۲۰ سال سن داشته باشند. اگر فردی بدون گواهینامه برای رنت خودرو اقدام کند، خودرویی به وی اجاره داده نمی‌شود. پس وجود گواهینامه نیز بسیار مهم و ضروری می‌باشد. اعتبار گواهینامه باید حداقل ۶ ماه باشد و اگر از تاریخ اعتبار آن گذشته باشد، عملیات کرایه ماشین در تبریز ناموفق خواهد بود.

ارائه کارت ملی و یا کپی آن نیز از جمله موارد لازم برای اجاره ماشین می‌باشد. در صورت عدم دسترس به کارت ملی می‌توانید از طریق شناسنامه عکس‌دار برای اجاره خودرو اقدام کنید. علاوه بر موارد گفته شده، نیاز به مدرک معتبر برای احراز محل سکونت و یا محل کار فرد اجاره کننده نیز وجود دارد. یکی از این مدارک باید در زمان اجاره خودرو در تبریز به اجاره دهنده ارائه شود.

برای پرداخت اجاره ماشین در تبریز باید یک چک و یا سفته به مبلغ خودرو به اجاره دهنده تحویل داده شده که در زمان تحویل خودرو به شما بازگردانده خواهد شد. اجاره کنندگان باید مبلغی را به عنوان ودیعه به اجاره دهنده پرداخت نمایند. مبلغ ودیعه با توجه به مدل خودرو متفاوت است و در زمان برگرداندن خودرو، به مشتری برگشت داده می‌شود. کسانی که سفته یا چک بانکی ندارند می‌توانند مبلغ ودیعه را با ۱۰ درصد افزایش قیمت بپردازند. مبلغ اجاره خودرو باید به صورت نقدی و یا از طریق کارت در زمان تحویل خودرو پرداخت گردد.

 شرایط بیمه اجاره خودرو در تبریز

 از آنجایی که سیستم اجاره خودرو در بفرمان، مردم به مردم است پس فرد اجاره دهنده برای کسب درآمد، خودروی خود را اجاره می‌دهد. اگر خودروی این فرد در روند اجاره آسیبی ببیند و بیمه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده باشد، اجاره دهنده را با شکست مالی بزرگی روبرو خواهد ساخت. به همین دلیل بفرمان برای اجاره خودرو در تبریز شرایط بیمه ای در سه سطح را برای اجاره کننده در نظر گرفته است. هر فرد اجاره کننده می‌تواند یک سطح بیمه را انتخاب کند و بیش از آن مجاز نمی‌باشد.

سطح اول

در این سطح نیازی نیست که علاوه بر رنت خودرو مبلغ مجزایی را پرداخت نمایید. اگر به خودروی اجاره شده خسارتی وارد شود و شما مقصر باشید باید ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال + ۳۵ درصد از خسارات وارد شده را بپردازید.

سطح دوم

در سطح دوم بیمه اجاره خودرو باید مبلغ اجاره را ۱۰ درصد بیشتر پرداخت نموده و در صورت خسارت باید  ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ریال + ۲۵ درصد از هزینه وارده را واریز کنید.

سطح سوم

در سطح سوم، شما مبلغ بیمه را ۲۰ درصد اضافه تر از کرایه پرداخت می‌نمایید. پس از آن میزان تعهد شما ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ریال + ۱۵ درصد از میزان خسارات خواهد بود.

هر یک از این سطوح بیمه برای اطمینان و آسودگی خاطر شما در نظر گرفته شده‌اند. حتی اگر رانندگی خود را قبول دارید باید احتمال آسیب و خسارت به خودرو اجاره ای در تبریز را در نظر داشته باشید. با پرداخت مبلغ کمی در ابتدای کار از ضررهای هنگفت بعدی جلوگیری خواهید کرد. ممکن است در طول زمان رنت خودرو هیچ مشکلی پیش نیاید اما خیال شما آسوده می‌باشد.

انواع ماشین اجاره ای در تبریز

افرادی که به تبریز سفر می‌کنند برای گردش در این شهر و دیدن مکان‌های دیدنی باید حتما خودرویی داشته باشند. اجاره خودرو در تبریز بهترین گزینه برای این افراد خواهد بود. زمانی که گردشگران بتوانند خودروی مورد نظر خود را اجاره کنند، دیگر دغدغه ای از این جهت ندارند. بدین شکل سفری سرشار از لذت و آرامش را تجربه می‌کنند.

 علاوه بر این، قیمت اجاره خودرو در تبریز مناسب بوده و هزینه‌های سفر را کاهش خواهد داد. خودرو اجاره ای در تبریز در انواع مدل‌های مختلفی به مشتریان عرضه می‌شود. هر یک از مشتریان می‌توانند خودرو مناسب خود را با در نظر داشتن نیاز و بودجه تعیین نمایند. اجاره ماشین در تبریز برای انواع خودروها امکان پذیر بوده و محدودیتی در انتخاب آنها وجود ندارد. در ادامه اجاره خودرو لوکس، کلاسیک و اقتصادی در تبریز را بررسی می‌کنیم.

 

اجاره ماشین در تبریز

اجاره ماشین لوکس در تبریز

بفرمان با در نظر داشتن انواع سلیقه‌ها اجاره ماشین‌های گوناگونی را ارائه می‌دهد. اجاره خودرو لوکس تبریز توسط بفرمان برای مشتریان امکان پذیر است. از این طریق افرادی که خودروی لوکس دارند می‌توانند با اجاره دادن آن به کسب درآمد بپردازند. از سوی دیگر کسانی که می‌خواهند رانندگی با ماشین لوکس را تجربه کنند می‌توانند با ثبت نام در اپلیکیشن و ارائه مدارک لازم، آن را اجاره نمایند.

 اگر شما هم می‌خواهید ماشین لوکس مورد نظر خود را اجاره کنید پس باید آن را از بین خودروهای موجود در اپلیکیشن بفرمان انتخاب نمایید. با اجاره خودروهای لوکس می‌توانید مهم‌ترین روزهای زندگی خود را به بهترین شکل ثبت کنید. به طور مثال اگر جشن عروسی شما در پیش رو می‌باشد پس می‌توانید با اجاره خودروی لوکس آن را به یک شب رویایی تبدیل نمایید. در صورتی که خودروی مورد نظر شما در بین این خودروها نباشد باید با کارشناسان بفرمان ارتباط برقرار کنید تا شما را برای کرایه ماشین در تبریز راهنمایی کنند.

 

اجاره ماشین کلاسیک در تبریز

خودروهای کلاسیک بخشی از کودکی بعضی از افراد می‌باشند. برخی از این خودروها در سالیان دور مورد استفاده قرار گرفته و تنها در فیلم‌ها قابل مشاهده هستند. شما می‌توانید تجربه رانندگی با این خودروهای کلاسیک را داشته باشید. اجاره خودرو کلاسیک در تبریز برای تمامی افراد امکان پذیر است. افرادی که به اجاره این خودروها علاقه دارند می‌توانند از خدمات اجاره خودرو در تبریز استفاده کرده و با این ماشین‌ها رانندگی کنند.

این ماشین‌ها می توانند برای رفع نیازهای گوناگونی به کار برده شوند. به طور مثال اگر می‌خواهید عروسی خود را با اجاره خودرو در تبریز به بهترین نحو برگذار کنید پس انتخاب ماشین کلاسیک بهترین گزینه است. این ماشین‌ها در بهترین و ایده‌آل ترین شرایط نگهداری شده‌اند و به همین دلیل هیچ نمای فرسوده و یا آسیب دیده ای ندارند.

اجاره ماشین ارزان و اقتصادی در تبریز

تمرکز اصلی بفرمان بر روی ماشین‌های ارزان و اقتصادی می‌باشد. اجاره خودرو اقتصادی در تبریز توسط بفرمان به راحتی امکان پذیر است. این گزینه برای افرادی که بودجه محدودی دارند و می‌خواهند ماشینی برای رفع نیازهای خود داشته باشند، مناسب است. خودروهای اقتصادی و ارزان بفرمان نقص یا مشکلی ندارند و با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شوند. با گزینه اجاره ماشین اقتصادی در تبریز خیال افرادی که با بودجه کمی به این شهر سفر کرده‌اند، آسوده خواهد شد.

 این مورد حتی برای افرادی که در شهر تبریز زندگی می‌کنند و برای مدت کوتاهی ماشین ندارند نیز مناسب است. رنت خودرو ارزان گزینه مناسبی برای تمامی افراد جامعه است که می‌توانند با استفاده از آن نیازهای مختلف خود را رفع نمایند. به طور مثال اگر ماشین خود را در تعمیرگاه گذاشته اید، می‌ توانید با شرکت اجاره خودرو در تبریز در این راستا ارتباط برقرار نمایید. از این طریق با پرداخت هزینه ناچیزی می‌توانید کارهای روزمره را انجام داده و تا زمان درست شدن ماشین خود، اجاره را تمدید کنید.

چگونه با اپلیکیشن بفرمان در تبریز ماشین اجاره کنیم؟

اگر نیاز به اجاره خودرو در تبریز دارید، ممکن است چالش یا سوالاتی در این زمینه داشته باشید. ما در ادامه مطلب پاسخگوی سوالات متداول شما هستیم. به گونه ای که با شناخت بیشتر می توانید اقدام به اجاره ماشین در اهواز کنید.

سوالات متداول اجاره خودرو در تبریز

یکی از سوالات متداول کاربران و مشتریان برای اجاره خودرو در تبریز مربوط به بیمه این ماشین‌ها می‌باشد. تمامی ماشین‌های اجاره‌ای در بفرمان بیمه هستند و شما می‌توانید با خیال راحت نسبت به اجاره این ماشین‌ها اقدام کنید. این ماشین‌ها مجهز به بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه می‌باشند. علاوه بر این، فرد اجاره کننده می‌تواند با پرداخت مبلغ بیشتری در حین اجاره خودرو، تعهدات خود برای پرداخت خسارات را کاهش دهد. در صورتی که نسبت به بیمه بی توجه باشید، ممکن است دچار خساراتی شوید که پرداخت آن هزینه‌های بسیاری را به شما تحمیل می‌کند. 

برای رنت خودرو زمان تحویل و عودت، اهمیت زیادی دارد. به طور کلی مکان تحویل و عودت خودرو در تبریز توسط فرد اجاره دهنده مشخص می‌شود. پس شما باید خودروی اجاره‌ای را در محلی که صاحب خودرو می‌گوید تحویل و عودت دهید. الزاما همیشه اینطور نخواهد بود و با توجه به شرایط حاکم،  تحویل و عودت ماشین می‌تواند در محل کار، فرودگاه، هتل، درب منزل و یا سایر شهرها انجام شود. اگر مشتری بخواهد خودرو را در محلی بجز محل تعیین شده توسط اجاره دهنده تحویل دهد باید هزینه آن را پرداخت نماید. این هزینه تحت عنوان هزینه تحویل در محل شناخته شده و مبلغ آن به منظور هزینه رفت و آمد اجاره دهنده می‌باشد.

بله کرایه ماشین در تبریز از نظر طی مسافت محدودیت‌هایی دارد. به طور کلی با استفاده از خودروهای اجاره ای بفرمان می‌توانید تا ۲۰۰ کیلومتر را طی کنید. در صورتی که مسافت طی شده توسط شما افزایش یابد باید مبلغ آن را پرداخت نمایید. بدین شکل میزان هزینه اجاره ماشین در تبریز افزایش پیدا می‌کند. اگر بتوانید مسافت مصوب را در طول یک روز طی کنید پس دیگر هیچ مبلغی را نباید به فرد اجاره دهنده پرداخت نمایید.

بله افرادی که می‌خواهند خودرو اجاره ای در تبریز را مجددا اجاره کنند باید به سرعت برای آن اقدام نمایند. در صورتی که خودروی شما در تاریخ مورد نظر توسط فرد دیگری اشغال نشده و یا صاحب آن به ماشین نیازی نداشته باشد، پس امکان تمدید با پرداخت هزینه وجود دارد. اگر به هر دلیلی نتوانید خودرو را تمدید کنید باید آن را با یک خودروی دیگر جایگزین نمایید تا نیاز خود را رفع کنید. تمدید اجاره خودرو در تبریز به راحتی امکان پذیر است فقط باید در بهترین زمان برای آن اقدام نمایید.

برای اطلاع از شرایط و سوالات متداول بیشتر در ارتباط با اجاره ماشین از اپلیکیشن بفرمان اینجا کلیک کنید. 

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

هر محله،

یک ایستگاه

برای اجاره خودرو با بفرمان، هر محله ی شهر، یک ایستگاه بفرمان است؛ به این صورت که با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت بفرمان، می‌توانید براساس شهر، خودروهای موجود را مشاهده نمایید، قیمت و شرایط آن ها را با هم مقایسه کرده، و روی نزدیک ترین خودروی مورد نظر خود رزرو ثبت کنید. بفرمان با اجاره خودروهای اکونومی دارای بیمه نامه معتبر، بازرسی فنی اولیه خودروها و نظارت پیوسته بر آنها، ریسک بروز مشکلات احتمالی را برای صاحبان خودرو و اجاره کنندگان کاهش می دهد تا در طول سفر یا انجام کارهای دیگر، نگرانی بابت خرابی یا ایرادات فنی نداشته باشند.

با سایت و اپلیکیشن اجاره خودرو «بفرمان»، خودروهای متنوع در شهرهای مختلف در خدمت شما خواهند بود.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره کننده خودرو

رو ماشینت کار نکن

بزار ماشینت برات کار کنه

سامانه اجاره خودروی بفرمان با شعار ” هر محله یک ایستگاه“، امکان اجاره دادن خودرو توسط مالک و اجاره کردن آن توسط سایر مردم را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هرمکانی که هستید می توانید خودروی خود را اجاره بدهید و همین طور می‌توانید خودرو دلخواه خودرا اجاره کنید.

هر رزرو پس از بررسی توسط بفرمان به شما ارجاع می شود و پس از تایید شما، کسب درآمد شروع خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره دهنده خودرو